Αυτοδιοίκηση

Μπακογιάννης: Αυτό ήταν το λάθος που δεν θα ξανάκανα ως δήμαρχος Αθηναίων!

Η κίνηση στην Αθήνα «σταθεροποιείται και ομαλοποιείται» δήλωσε ο δήμαρχος, Κώστας Μπακογιάννης, αναφερθείς στις εργασίες και τις αλλαγές που φέρνει ο «Μεγάλος Περίπατος». Πρόσθεσε ότι επιτυγχάνεται ο στόχος που είχε τεθεί με το έργο ανάπλασης της Αθήνας.

«Έχουμε μια ομάδα επιστημόνων, η οποία παρακολουθεί την πρωινή αιχμή, την απογευματινή αιχμή, αξιολογεί και βγάζει συμπεράσματα για να καταθέσει προτάσεις. Αυτή τη στιγμή η κίνηση σταθεροποιείται και ομαλοποιείται. Βλέποντας τις τάσεις μέρα με τη μέρα και βδομάδα με τη βδομάδα, βλέπουμε ότι σιγά σιγά πετυχαίνουμε τον στόχο μας. Θέλουμε να πετύχουμε μια νέα ισορροπία μες στην πόλη, ανάμεσα στον οδηγό, τον επιβάτη, αυτόν που περπατάει και αυτόν που είναι με το ποδήλατο. Αυτή είναι μια μεταβατική φάση και προφανώς είναι δύσκολη» δήλωσε ο κ. Μπακογιάννης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Απαντώντας στις επικρίσεις που έχουν διατυπωθεί για τον «Μεγάλο Περίπατο», ο κ. Μπακογιάννης παρατήρησε ότι «κάνουμε αυτό που κάνουν όλες οι ευρωπαϊκές πόλεις, όπως έκανε τελευταία η Μαδρίτη το 2017». 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

«Πριν πας να σημαδέψεις μια πόλη για δεκαετίες, θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι αυτό που θέλεις κι έχεις σχεδιάσει να κάνεις είναι λειτουργικό και βιώσιμο και πραγματικά θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής».
Ο ίδιος χαρακτήρισε αναμενόμενες τις αντιδράσεις και επισήμανε ότι «για να γίνουν τέτοιες αλλαγές, ο δήμαρχος πρέπει να είναι έτοιμος να επωμιστεί το πολιτικό κόστος».


Πώς θα προχωρήσουν τα έργα για τον «Μεγάλο Περίπατο»


Ο κ. Μπακογιάννης εξήγησε ότι στην επόμενη φάση, δεν θα υπάρχει η σημερινή άσφαλτος στην Πανεπιστημίου, καθώς ο δρόμος θα γίνει «ένας μεγάλος πεζόδρομος».

«Θα γίνει ένας μεγάλος πεζόδρομος, με πολύ πράσινο. Το επόμενο βήμα είναι να γίνει ένα μεγάλο, ένα γενναίο έργο ανάπλασης όλης της Πανεπιστημίου. Θα παρουσιάσουμε τις μελέτες τις επόμενες εβδομάδες για να εμπλουτίσουμε τον δημόσιο διάλογο, τη δημόσια διαβούλευση. Αλλά μπορώ να σας πω ότι η Πανεπιστημίου σήμερα και η Πανεπιστημίου αύριο θα έχει όση σχέση είχε η Διονυσίου Αρεοπαγίτου του χθες που περνούσαν τα αυτοκίνητα, με τώρα. Θα είναι μια αλλαγή αντάξια της πόλης. Μια διαδρομή 7 χλμ. απελευθερώνει 50 στρέμματα δημόσιου χώρου» εξήγησε.
Συνεχίζοντας, ο δήμαρχος αποκάλυψε ορισμένες από τις παρεμβάσεις που θα γίνουν τις επόμενες εβδομάδες στο κέντρο της Αθήνας:

«Θα οριοθετήσουμε συγκεκριμένες θέσεις για ανθρώπους με αναπηρία. Ταυτόχρονα φτιάχνουμε 2.000 θέσεις για δίκυκλα περιμετρικά του τριγώνου και μέσα στο κέντρο. Σε ό,τι αφορά στα ταξί, ξέρατε ότι στο κέντρο της Αθήνας οι νόμιμες θέσεις στις πιάτσες είναι λιγότερες από 20; Τα ταξί έχουν μόνιμη πιάτσα στην Όθωνος κι εμείς θα δημιουργήσουμε μια νέα πιάτσα για τα ταξί στην Καραγιώργη Σερβίας. Φτιάχνουμε 12 νέες πιάτσες ταξί που θα έχουν σύνολο σχεδόν 100 νόμιμες θέσεις».
Σε περίπου δύο εβδομάδες, όπως είπε, θα γίνει και η αντιδρόμηση στην Καραγιώργη Σερβίας.


Το λάθος που δεν θα έκανε ξανά


Ερωτηθείς, τέλος, για λάθη που έχει κάνει ως δήμαρχος Αθηναίων, ο κ. Μπακογιάννης απάντησε ότι λάθος είχε κάνει το βράδυ των εγκαινίων του σιντριβανιού στην Ομόνοια.

«Αν γύριζα τον χρόνο πίσω, αυτό που δεν θα έκανα σίγουρα ήταν να πάω στην Ομόνοια εκείνο το βράδυ. Έκανα λάθος και το έχω πει και δημοσίως. Δώσαμε το λάθος μήνυμα σε μια κρίσιμη στιγμή» δήλωσε.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πολεμική αεροπορία 0

Πριν πεινάσει μαγειρεύει η Ελλάδα! Τα γνωστά μηχανικά προβλήματα του F-35 αναγκάζουν την ΠΑ να ζητά επιτακτικά την απόκτηση του Block 4

Ως χώρα θα περιμένουμε όσο απαιτηθεί για να παραλάβουμε την εκδοχή Block 4 του Αμερικανού αεροσκάφους 5η γενιάς στην...
ρωσική τράπεζα και Πούτιν
Ρωσία 0

Έξω Φρενών οι Ρώσοι! Τούρκοι, Κινέζοι και Άραβες καθυστερούν ή ακυρώνουν τελείως τις πληρωμές ρωσικού πετρελαίου φοβούμενοι τις κυρώσεις των ΗΠΑ

«Η αμερικανική και ευρωπαϊκή πίεση δημιούργησε προβλήματα στις πληρωμένες μας» είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνο,...