ΗΠΑ

Πρωτοποριακό μη επανδρωμένο ιπτάμενο τάνκερ θα χρησιμοποιεί το Αμερικανικό Ναυτικό (βίντεο)

Το Αμερικανικό Ναυτικό ανέθεσε στις 30 Αυγούστου 2018, συμβόλαιο αξίας $805,3 εκατ. στη Boeing, με στόχο τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την κατασκευή, τη δοκιμή, την πιστοποίηση, την παράδοση και την υποστήριξη 4 MQ-25A Stingray.

Στόχος είναι το MQ-25A, να ανακηρυχθεί επιχειρησιακό το 2024.
Το MQ-25A, είναι το πρώτο drone που έχει σχεδιαστεί, για να υλοποιεί εναέριο ανεφοδιασμό μαχητικών.

Το πρόγραμμα MQ-25, διεξήγαγε με επιτυχία τις πρώτες αεροπορικές ενέργειες ανεφοδιασμού, μεταξύ ενός επανδρωμένου αεροσκάφους δέκτη και ενός μη επανδρωμένου ιπτάμενο τάνκερ, από το αεροδρόμιο MidAmerica στο Mascoutah του Ιλινόις.

Αυτή η επιτυχημένη πτήση απέδειξε, ότι το MQ-25 Stingray, μπορεί να εκπληρώσει την αποστολή του ως ιπτάμενο τάνκερ , χρησιμοποιώντας την τυπική μέθοδο εναέριου ανεφοδιασμού του Ναυτικού.

Ο Υποδιευθυντής Brian Corey, ο οποίος επιβλέπει το Εκτελεστικό Γραφείο του Προγράμματος για την επανδρωμένη αεροπορία και τα όπλα Strike δήλωσε

"Αυτή η πτήση θέτει τα θεμέλια, για την ενσωμάτωση στο περιβάλλον των αερομεταφορέων, επιτρέποντας μεγαλύτερη ικανότητα προς τις έννοιες της επανδρωμένης ομαδικής συνεργασίας." 

"Το MQ-25, θα αυξήσει σημαντικά το εύρος και την αντοχή της μελλοντικής αεροπορικής πτέρυγας  εξοπλίζοντας τους αερομεταφορείς μας, με επιπλέον δυνατότητες στο μέλλον."

Κατά τη διάρκεια της πτήσης, ο δέκτης ένα  F / A-18 Super Hornet, πλησίασε το μη επανδρωμένο τάνκερ  MQ-25 T1 που ανήκει στην Boeing, πραγματοποίησε αξιολόγηση σχηματισμού, έρευνα αφύπνισης, παρακολούθηση drogue και στη συνέχεια συνδέθηκε, με το μη επανδρωμένο αεροσκάφος. 

Στη συνέχεια, το MQ-25Τ1 μετέφερε επιτυχώς καύσιμο, από τις δεξαμενές του  στο F / A-18.

Ο  Chad Reed, διευθυντής προγράμματος, για το γραφείο προγράμματος μη επανδρωμένων αερομεταφορέων του Ναυτικού (PMA-268) δήλωσε.

«Αυτή είναι η αποστολή μας, ένα μη επανδρωμένο αεροσκάφος που ελευθερώνει τα  μαχητικά μας από το ρόλο των τάνκερ ανεφοδιασμού στον αέρα και παρέχει  μεγαλύτερη γκάμα, ευελιξία και ικανότητα.»

«Το να βλέπεις το MQ-25 να εκτελεί την κύρια λειτουργία του σήμερα, τροφοδοτώντας ένα F / A-18, είναι μια σημαντική και συναρπαστική στιγμή για το Πολεμικό Ναυτικό και δείχνει, συγκεκριμένη πρόοδο προς την πραγματοποίηση των δυνατοτήτων του MQ-25 για το στόλο."

Η δοκιμαστική πτήση, θα παρέχει σημαντικά πρώιμα δεδομένα σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις με το αεροπλάνο, καθώς και καθοδήγηση και έλεγχο, δήλωσε ο Reed.

 Η ομάδα θα αναλύσει αυτά τα δεδομένα, για να καθορίσει εάν χρειάζονται προσαρμογές και να κάνει ενημερώσεις λογισμικού νωρίς, χωρίς να επηρεάζεται το πρόγραμμα δοκιμών του προγράμματος. 

Οι δοκιμές με το T1 θα συνεχιστούν τους επόμενους μήνες, για να συμπεριληφθούν η επέκταση του φακέλου πτήσης, οι δοκιμές κινητήρα και οι επιδείξεις χειρισμού καταστρώματος σε αεροπλανοφόρο, αργότερα αυτό το έτος.

https://twitter.com/BoeingDefense/status/1401876758681591813?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1401876758681591813%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.navalnews.com%2Fnaval-news%2F2021%2F06%2Fboeings-mq-25-first-to-conduct-unmanned-aerial-tanking%2F

Το MQ-25A Stingray, θα είναι το πρώτο επιχειρησιακό μη επανδρωμένο αεροσκάφος, που βασίζεται στον αερομεταφορέα και θα παρέχει κρίσιμες δυνατότητες ανεφοδιασμού και ευφυΐας, επιτήρησης και αναγνώρισης εναέριου αέρα (ISR), που επεκτείνουν σε μεγάλο βαθμό την παγκόσμια εμβέλεια, λειτουργική ευελιξία και θνησιμότητα της αεροπορικής πτέρυγας.

 Το MQ-25, είναι θεμελιώδες για το μη επανδρωμένο πλαίσιο εκστρατείας του Ναυτικού και είναι το πρώτο βήμα, προς έναν μελλοντικό στόλο που αυξάνεται από μη επανδρωμένα συστήματα, για να αντισταθμίσει τις εξελισσόμενες προκλήσεις του 21ου αιώνα. 

Εδώ πρόκειται για την ολοκλήρωση μίας μακράς διαδικασίας, που αποσκοπεί στην προμήθεια νέων εξειδικευμένων μη επανδρωμένων αεροσκαφών, για τον εναέριο ανεφοδιασμό των υπόλοιπων αεροσκαφών του αμερικανικού Ναυτικού.

Το Ναυτικό θα πρέπει στη συνέχεια, να διεξάγει δοκιμές καταλληλότητας και συμβατότητας με τα αεροπλανοφόρα και να πραγματοποιήσει  τροποποιήσεις, εκπαίδευση προσωπικού και δημιουργία  εφοδιαστικής αλυσίδας.

Το Ναυτικό τελικά σχεδιάζει να αγοράσει 72 συνολικά τέτοια αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού με  κόστος περί τα 13 δισεκατομμύρια  δολάρια.
Η δε επιχειρησιακή που θα προσδίδει θα είναι παροχή μέχρι και 15.000 λιβρών καυσίμου  σε αποστάσεις μέχρι 500 ναυτικά μίλια από το αεροπλανοφόρο, ουσιαστικά διπλασιάζοντας την ακτίνα δράσης των μαχητικών αεροσκαφών.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ