Ένοπλες Συρράξεις
Ενημερώθηκε στις:

UAV κάθετης απογείωσης & προσγείωσης VSR-700-Θα αναπτυχθεί στις φρεγάτες του Γαλλικού Ναυτικού FDI και FREMM

Μια ομάδα μηχανικών και τεχνικών από τα κέντρα δοκιμών της Γαλλικής Υπηρεσίας Προμηθειών Άμυνας (DGA), πραγματοποίησε μια δοκιμαστική επίδειξη στο χώρο δοκιμών πυραύλων DGA στο Ile du Levant (Μεσόγειος Θάλασσα), σε στενή συνεργασία με ομάδες της βιομηχανίας.

Να επισημάνουμε ότι, η μελέτη αξιολόγησης κινδύνου SDAM, ανατέθηκε στην Airbus Helicopters and Naval Group το 2017. Στόχος της, είναι να προετοιμάσει την παραγωγή ενός UAV VTOL ικανού να εκτοξευτεί από ναυτικά μέσα του Γαλλικού Ναυτικού (για παράδειγμα, φρεγάτες πολλαπλών αποστολών - FREMM) και να πετά για οκτώ ώρες, μεταφέροντας δύο κύρια ωφέλιμα φορτία  εμβέλειας 150 km.

Το SDAM βασίζεται στο drone VSR-700, το οποίο προέρχεται από το ελαφρύ ελικόπτερο Cabri G2 που παράγεται από τη γαλλική SME Guimbal με έδρα το Aix-Les-Milles. Επί του παρόντος, είναι εξοπλισμένο με ραντάρ θαλάσσιας επιτήρησης, δέκτη AIS (σύστημα εντοπισμού πλοίων που βασίζεται σε αναμεταδότη).

Τεχνολογική ικανότητα και παγκόσμια πρωτιά

Το υπάρχον βιομηχανικό έργο έχει επικεντρωθεί σε έναν από τους σημαντικότερους τεχνικούς κινδύνους, ο οποίος είναι η δυνατότητα απογείωσης και προσγείωσης σε αυτά τα περιουσιακά στοιχεία εντελώς αυτόματα, σε θαλάσσιες συνθήκες ισοδύναμες με εκείνες που είναι αποδεκτές από τα επανδρωμένα ελικόπτερα που βρίσκονται σε λειτουργία (NH90, Panther Standard 2 ), δηλαδή το επίπεδο της θάλασσας 5. Περισσότερες από 130 προσγειώσεις σε πολιτικό σκάφος σε σημαντικές θαλάσσιες συνθήκες τον Μάρτιο του 2022 έδειξαν ότι, το σύστημα απογειώνεται και προσγειώνεται πλήρως αυτόνομα.

Αυτή η τεχνολογική ικανότητα, είναι μια σημαντική πρόοδος και μια παγκόσμια πρωτιά για ένα drone αυτής της κατηγορίας.

Περισσότεροι από 25 μηχανικοί και τεχνικοί από την DGA και τη βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένων των Airbus Helicopters, Naval Group και DIADES (για το ραντάρ θαλάσσης), έλεγξαν τη σωστή τεχνική λειτουργία του επίδειξης στη θαλάσσια υπερπτήση κατά τη διάρκεια πέντε πτήσεων συνολικά εννέα ωρών.

 Αυτή η δοκιμαστική επίδειξη ανεβάζει τον συνολικό αριθμό ωρών πτήσης που ολοκληρώθηκαν, ως μέρος της μελέτης αφαίρεσης κινδύνου SDAM σε περισσότερες από 240 ώρες, κατανεμημένες σε περισσότερες από 160 πτήσεις. Μετά την επιτυχία της επίδειξης αυτόματης απογείωσης και προσγείωσης, που διεξήχθη στη θάλασσα από πολιτικό σκάφος, το πρώτο τρίμηνο του 2022, επιτρέπεται η μετάβαση σε δοκιμαστική φάση σε φρεγάτα του Γαλλικού Ναυτικού.

Έτσι, το VSR-700 έχει φτάσει σε ένα σημαντικό ορόσημο στην ανάπτυξή του και θα δοκιμαστεί τώρα από  Φρεγάτα  FREMM του γαλλικού ναυτικού τον Μάρτιο του 2023. Αυτές οι μελλοντικές δοκιμές, θα ολοκληρώσουν τη φάση αφαίρεσης κινδύνου του προγράμματος SDAM, επιτρέποντας την έναρξη παραγωγής του.

Σχετικά με το VSR-700 Naval VTOL UAV

Το VSR700 έχει επιλεγεί για το πρόγραμμα «Système de Drone Aérien pour la Marine» ή SDAM του Γαλλικού Ναυτικού. Σύμφωνα με τον γαλλικό νόμο στρατιωτικού σχεδιασμού (LPM), 15 συστήματα SDAM πρόκειται να παραδοθούν στο Γαλλικό Ναυτικό από το 2028. Θα αναπτυχθούν στις  μελλοντικές φρεγάτες του Γαλλικού Ναυτικού, στις FDI  καθώς και στις FREMM.

Χρησιμοποιώντας τις αυτόνομες τεχνολογίες πτήσης που έχουν δοκιμαστεί από τα ελικόπτερα Airbus, μέσω σειράς προγραμμάτων επίδειξης, το VSR700 προέρχεται από το ελαφρύ πολιτικό ελικόπτερο, το Cabri G2 (που αναπτύχθηκε από την εταιρεία Hélicoptères Guimbal), το οποίο απέδειξε την αξιοπιστία του και το χαμηλό λειτουργικό του κόστος.

Σύμφωνα με τους όρους της συνεργασίας, τα ελικόπτερα της Airbus θα είναι υπεύθυνα για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του VSR700 drone, καθώς και για τις διάφορες τεχνολογίες που απαιτούνται για τα αεροσκάφη να εκτελούν εναέρια αποστολές, όπως η σύνδεση δεδομένων, το ωφέλιμο φορτίο και τη δυνατότητα "βλέπω και αποφεύγω"  στον εναέριο εχθρικό χώρο.

Το VSR700 έχει μέγιστο βάρος απογείωσης μεταξύ 500 και 1000 kg, δήλωσε η Airbus. Οι δυνατότητες του VSR700 δεν είναι επίσημα γνωστές, αλλά αναμένεται αυτόματη προσγείωση και απογείωση, πτήση για δέκα ώρες στα 100 Nm και μεταφορά 100 κιλών ωφέλιμου φορτίου.

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ρωσική τράπεζα και Πούτιν
Ρωσία 0

Έξω Φρενών οι Ρώσοι! Τούρκοι, Κινέζοι και Άραβες καθυστερούν ή ακυρώνουν τελείως τις πληρωμές ρωσικού πετρελαίου φοβούμενοι τις κυρώσεις των ΗΠΑ

«Η αμερικανική και ευρωπαϊκή πίεση δημιούργησε προβλήματα στις πληρωμένες μας» είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνο,...