Κόσμος
Ενημερώθηκε στις:

EuroDrone: Το πρώτο συνεργατικό μη επανδρωμένο εναέριο σύστημα (UAS) αιχμής της Ευρώπης αναμένει την ισπανική έγκριση (Βίντεο)

Το πρόγραμμα Eurodrone, το πρώτο κοινό μη επανδρωμένο εναέριο σύστημα (UAS) της Ευρώπης, θα μπορούσε να ξεκινήσει τους επόμενους μήνες «όταν η Ισπανία μπει επίσημα στο πρόγραμμα», δήλωσε κορυφαίος αξιωματούχος που εμπλέκεται στη σχεδίαση αυτού που πιστεύεται ότι είναι ένα υπερσύγχρονο drone.

Το πρόγραμμα Eurodrone είναι ένα πρόγραμμα τεσσάρων εθνών μεταξύ της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας και της Ιταλίας και το διαχειρίζεται η διεθνής υπηρεσία εξοπλισμών, OCCAR.

Αυτός ο οργανισμός είναι υπεύθυνος για την προώθηση και τη διαχείριση της συνεργασίας μεταξύ ευρωπαϊκών χωρών στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας. Ως πρόγραμμα τεσσάρων εθνών, η ανάπτυξη, η προμήθεια και η λειτουργία θα πραγματοποιηθούν από κοινού, εξοικονομώντας έτσι κόστος και αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα.

Θα είναι ένα drone διπλού κινητήρα, μεσαίου υψομέτρου, μεγάλης εμβέλειας (MALE) και αναμένεται να έχει μήκος 16 μέτρα, ύψος 6 μέτρα και άνοιγμα φτερών 26 μέτρα, σύμφωνα με το στρατιωτικό περιοδικό Janes.

Eurodrone

Η Airbus Germany, η Dassault Aviation, η Leonardo και η Airbus Spain είναι οι βιομηχανικοί εταίροι που εκπροσωπούν τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία αντίστοιχα, στο πρόγραμμα Eurodrone.

Το Eurodrone έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να αποτελέσει το θεμέλιο των μελλοντικών συστημάτων αεροπορικής μάχης καθώς είναι προετοιμασμένο για ενσωμάτωση σε πραγματικό χρόνο σε εναέριους χώρους με ελάχιστους περιορισμούς. Έχει επίσης αρθρωτό σχεδιασμό, καθιστώντας έτσι εύκολη τη μεταφορά.

Η Airbus Germany είναι ο κύριος ανάδοχος του προγράμματος Eurodrone και είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση πτήσεων και το σύστημα ολοκλήρωσης εναέριου χώρου, ενώ η Airbus Spain θα κατασκευάσει συστήματα ατράκτου και εκτόξευσης, το σύστημα ελέγχου εδάφους κρίσιμης σημασίας, τα μέσα τακτικής επικοινωνίας και τον κινητήρα και συστήματα καυσίμων.

Η Dassault Aviation θα έχει την ευθύνη να αναπτύξει το ασφαλές σύστημα πτήσης και προσγείωσης, την επικοινωνία αποστολής, το κεντρικό σύστημα συντήρησης αέρα και τα επίγεια και κινητά συστήματα κεντρικής συντήρησης.

Ο Leonardo, από την άλλη πλευρά, θα αναπτύξει το φτερό, μαζί με το αερομεταφερόμενο σύστημα ηλεκτρικού και περιβαλλοντικού ελέγχου, το σύστημα αερομεταφερόμενων αποστολών και το αερομεταφερόμενο σύστημα οπλισμού.

https://twitter.com/AirbusDefence/status/989493604296155137?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E989493604296155137%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Feurasiantimes.com%2Feurodrone-europe-unmanned-aerial-system-uas-awaits-spanish-approval%2F

Η τελική συναρμολόγηση θα γίνει στο Manching της Γερμανίας, όπως ανακοίνωσε η Airbus το 2020, ανέφερε το Defense News.

Ο σχεδιασμός του Eurodrone πρόκειται να του παρέχει δυνατότητες πολλαπλών αποστολών για τη διεξαγωγή πολλών επιχειρήσεων πατρίδας, όπως πληροφοριών, επιτήρησης, απόκτησης στόχων και αναγνώρισης (ISTAR) και αποστολής μάχης, όπως ισχυρίζεται η Airbus.

Σύντομα θα υπογραφεί η σύμβαση Eurodrone

Στην ομιλία της στο ετήσιο Trade Media Briefing της Airbus στις 30 Νοεμβρίου, η Daniela Lohwasser, επικεφαλής μηχανικός Eurodrone για την Airbus Defense and Space, είπε ότι η συμφωνία θα μπορούσε να υπογραφεί τους «επόμενους δύο μήνες», μόλις συνάψουν και οι τέσσερις χώρες εταίροι τις διαδικασίες αναθεώρησής τους.

«Έχουμε το πράσινο φως από τη Γερμανία, την Ιταλία και τη Γαλλία και βρισκόμαστε στη φάση της αναμονής, βασικά κάθε μέρα τώρα, για την Ισπανία», είπε η Lohwasser. «Μόλις η Μαδρίτη εγγραφεί επίσημα, θα χρειαστούν ίσως μερικοί μήνες ακόμα μέχρι να είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε επιτέλους για την πλήρη υπογραφή του συμβολαίου», πρόσθεσε.

Η Airbus πίστευε προηγουμένως ότι η σύμβαση θα υπογραφεί στις αρχές του 2021. Μόλις υπογραφεί πλήρως η σύμβαση, οι εταίροι του κλάδου θα αντιμετωπίσουν ένα εξαιρετικά σφιχτό χρονοδιάγραμμα με την προκαταρκτική αναθεώρηση σχεδιασμού τους επόμενους 18 μήνες, την πρώτη πτήση μέχρι τα επόμενα πέντε χρόνια , και την παράδοση του πρώτου αεροσκάφους μέχρι το έτος 2029.

Ωστόσο, η υπογραφή αυτής της σύμβασης δεν είναι το μόνο μεγάλο βήμα στην πορεία, καθώς η Airbus δεν έχει αποφασίσει ακόμη ποιος κινητήρας θα τροφοδοτήσει το Eurodrone και βρίσκεται σε διαδικασία αξιολόγησης των προτάσεων από δύο πωλητές για την κατασκευή 120 συστημάτων πρόωσης.

«Εργαζόμαστε για την οριστικοποίηση των τελευταίων προσφορών. Το σχέδιο είναι ότι αμέσως μετά την υπογραφή της σύμβασης, θα ανακοινώσουμε τον πλειοδότη για τον κινητήρα, αλλά όχι πριν», είπε ο Lohwasser.

Σύμφωνα με τη Lohwasser, το Eurodrone θα τροφοδοτείται από δύο κινητήρες, καθώς σημείωσε ότι ενώ η διαμόρφωση με δύο κινητήρες αυξάνει το αρχικό κόστος, θα απαιτηθεί λιγότερη συντήρηση τα επόμενα χρόνια, μειώνοντας έτσι το κόστος του κύκλου ζωής. «Βλέπουμε όλο και περισσότερα μη επανδρωμένα οχήματα με διπλούς κινητήρες…Θα έλεγα ότι αυτό θα γίνει η νέα κανονικότητα στην αγορά», είπε.

Το πρόγραμμα Eurodrone πρόκειται να ανοίξει περισσότερες από 7.000 θέσεις εργασίας σε όλες τις χώρες-εταίρους του. Στην Ισπανία και τη Γερμανία, η Airbus ανακοίνωσε σχέδια για πρόσληψη περισσότερων από 1.000 νέου προσωπικού ειδικά για το έργο Eurodrone.

 

https://www.youtube.com/watch?v=i827WwSrQ9c

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πολεμικό Ναυτικό 0

Το Ιράν ετοιμάζει εμπλουτισμό ουρανίου; Oμάδα μάχης του αεροπλανοφόρου Ντε Γκώλ αποπλέει για την Α. Μεσόγειο και με ελληνική συμμετοχή

Αυτό αναφέρουν γαλλικά ΜΜΕ-Το ΝΑΤΟ ενεργοποιεί στόλο Πολεμικών πλοίων με επίκεντρο έναν άγριο πόλεμο Ιράν και Ισραήλ