Διατροφή

Πώς να μειώσετε την χοληστερίνη μετά τις… υπερβολές του Πάσχα

Όλοι οφείλουμε να προσέχουμε τα επίπεδα που έχει η χοληστερίνη στο αίμα μας. Σε κάθε περίπτωση, οι ακόλουθες τροφές είναι πιο ασφαλείς και λιγότερο πιθανό να αυξήσουν την χοληστερίνη σας. Μην ξεχνάτε, ωστόσο, ότι τα πάντα στην διατροφή είναι θέμα μέτρου και ποικιλίας…

Ρύζι και σιτηρά

Για μια διατροφή χωρίς χοληστερίνη μπορείτε να βάλετε στο πιάτο σας ρύζι και δημητριακά. Η πλειοψηφία των αμυλούχων τροφών, η οποία περιλαμβάνει τα φασόλια, το ρύζι και το ψωμί, έχουν μικρή έως καθόλου χοληστερόλη. Προσοχή όμως: Συστατικά που προστίθενται κατά την προετοιμασία τους, όπως βούτυρο ή τρανς λιπαρά, μπορεί να περιέχουν λίπη με υψηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη.

Πατάτες

Οι πατάτες είναι από τις τροφές που δεν ανεβάζουν την χοληστερίνη. Δώστε προσοχή στο πώς τις μαγειρεύετε, όμως, αφού για παράδειγμα οι τηγανητές πατάτες γίνονται με φυτικό έλαιο, το οποίο έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη, αλλά είναι πλούσιο σε λιπαρά. Για αυτό προτιμήστε τις πατάτες φούρνου ή στον ατμό.

Μανιτάρια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορούν να μαγειρευτούν τα μανιτάρια. Προτιμήστε τα αφού δεν περιέχουν καθόλου χοληστερίνη.

Ψάρια

Τα ψάρια, όπως ο τόνος και ο σολομός περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην μείωση της χοληστερίνης.

Σκόρδο και κρεμμύδια

Το σκόρδο και τα κρεμμύδια ρίχνουν τη χοληστερίνη, επειδή περιέχουν αντιοξειδωτικά.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί περιέχουν καλά μονοακόρεστα λίπη, αλλά και μαγνήσιο, βιταμίνη Ε και φυτοχημικά, που κάνουν καλό στην υγεία της καρδιάς. Προσοχή όμως στις θερμίδες..!

Πράσινο τσάι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το τσάι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και βοηθάει στην καλή υγεία των αιμοφόρων αγγείων, ενώ εμποδίζει τον σχηματισμό θρόμβων στο αίμα. Τα κύρια αντιοξειδωτικά στο τσάι είναι τα φλαβονοειδή, τα οποία μπορεί να μειώσουν την αρτηριακή πίεση αλλά και τα επίπεδα της χοληστερόλης στο αίμα.

Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά, που βοηθούν στην αύξηση της καλής χοληστερόλης, ενώ μειώνει τα επίπεδα της κακής. Όπως, όμως με τους ξηρούς καρπούς, έτσι και με τα αβοκάντο πρέπει να προσέχετε τα πολλά λιπαρά που περιέχουν γενικότερα.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Συνεντεύξεις 0

Ναύαρχος Τσαϊλάς στο ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ με αφορμή το UFUK: Να ενεργοποιηθούν γρήγορα τα ελικόπτερα ROMEO, τα εκσυγχρονισμένα αεροσκάφη P-3 ORION και τα μη επανδρωμένα Alpha 900 για το Π.Ν.

Με την ενεργοποίηση του πλοίου ηλεκτρονικού πολέμου, οι συντάκτες της τουρκικής στρατηγικής πλέον έχουν τη δυνατότητα...