Διατροφή

«Τέλος» οι διαφημίσεις για το junk food στην Βρετανία

Η μετάδοση τους θα γίνεται μετά τις 9 το βράδυ και η απόφαση ελήφθη στο πλαίσιο της εκστρατείας της κατά της παχυσαρκίας και υπέρ της υγιεινής διατροφής.

Οι νέοι κανόνες, που θα τεθούν σε ισχύ στα τέλη του επόμενου έτους, έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να αλλάξουν την επικρατούσα τάση όπου ένα στα τρία παιδιά που τελειώνουν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Βρετανία είναι υπέρβαρο ή παχύσαρκο. Ωστόσο, προκάλεσαν οργισμένη αντίδραση από ορισμένους ομίλους μέσων ενημέρωσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Βάσει του σχεδίου, οι διαφημίσεις για τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπη, αλάτι και ζάχαρη θα απαγορεύεται να μεταδίδονται από την τηλεόραση ή τα βρετανικά προγράμματα on-demand πριν από τις 9 το βράδυ. Επίσης, θα απαγορεύεται οι διαφημίσεις αυτές να εμφανίζονται ως πληρωμένες διαδικτυακές καταχωρίσεις αν και θα επιτρέπεται να εμφανίζονται στην ιστοσελίδα και τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης του παραγωγού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η κυβέρνηση είπε ότι οι περιορισμοί θα αφορούν όλες τις επιχειρήσεις με 250 και πλέον υπαλλήλους που παρασκευάζουν ή πωλούν προϊόντα, βοηθώντας να προστατευθούν μικρότερες εταιρίες που μπορούν να καλύψουν το κόστος της διαδικτυακής μόνο διαφήμισης.

«Το περιεχόμενο που βλέπουν οι νεότερες ηλικίες μπορεί να έχει αντίκτυπο στις επιλογές που κάνουν και τις συνήθειες που διαμορφώνουν», δήλωσε σήμερα ο υπουργός Δημόσιας Υγείας Τζο Τσέρτσιλ. «Με τα παιδιά να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο Διαδίκτυο, είναι πολύ σημαντικό να δράσουμε για να τα προστατεύουμε από τις διαφημίσεις ανθυγιεινών προϊόντων», πρόσθεσε. 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ