Διατροφή
Ενημερώθηκε στις:

Πώς θα σταματήσεις να παίρνεις κιλά μέσα στο σπίτι -Ένας εύκολος και ανέξοδος τρόπος

Οι αλλαγές στη ζωή μας είναι ριζικές αυτόν τον καιρό. Η παραμονή μέσα στο σπίτι, η λεγόμενη και καραντίνα, λόγω του κορωνοϊού έχει προκαλέσει δραματική μεταβολή στο πρόγραμμα και τη ρουτίνα μας.

Ένα από τα αρνητικά της καραντίνας, είναι ότι ο ίδιος εγκλεισμός μάς οδηγεί να τρώμε περισσότερο, καθώς η μαγειρική και το φαγητό έχουν γίνει κύριες ασχολίες μας.

Είναι δύσκολο να διατηρηθούμε fit & healthy, μιας και τα γυμναστήρια έχουν κλείσει. Έτσι, αν δεν θέλουμε να ξεφύγουμε από το διατροφικό μας πλάνο και να πάρουμε περιττό βάρος, πρέπει να κάνουμε μια έξτρα προσπάθεια.

Δίαιτες και διατροφές υπάρχουν πολλές αλλά ίσως δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να ξεκινήσουμε ένα τέτοιο πρόγραμμα.

Πώς λοιπόν θα διατηρήσουμε το βάρος μας και δεν θα πάρουμε περιττά κιλά μέσα στο σπίτι;

Με ένα απλό και έξυπνο κόλπο, που μάλιστα μπορεί να σε κάνει να χάσεις.

Μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Obesity» κατέγραψε τι έτρωγαν 150 άτομα για έξι μήνες, ως μέρος ενός προγράμματος για απώλεια βάρους.

Στο τέλος του προγράμματος, αυτοί που είχαν χάσει το περισσότερο βάρος έκαναν ένα πολύ απλό πράγμα σε λιγότερα από 15 λεπτά την ημέρα: Κατέγραφαν τι έτρωγαν.

Αυτό, λοιπόν, που κάνει την διαφορά είναι η αυτοπαρακολούθηση. Μόλις αρχίσεις να καταγράφεις τις διατροφικές σου συνήθειες ημερησίως, θα τρως πιο συνειδητά. Θα αποφύγεις το junk food και τις επεξεργασμένες τροφές ενώ θα μειώσεις τα περιττά σνακ μέσα στην ημέρα.

Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να αφιερώσεις 15 λεπτά από την ημέρα σου για να τα γράψεις. Χώρισε τον χρόνο σου κατά τη διάρκεια της ημέρας, ανάλογα με το γεύμα σου (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό). Έτσι, θα κρατάς έναν τακτικό έλεγχο του τι καταναλώνεις και θα τρως πιο συνειδητοποιημένα.

Αν μάλιστα καταγράφεις τι τρως και παράλληλα κάνεις σωματική άσκηση τότε θα δεις πολύ γρήγορα αποτελέσματα. Μισή ώρα άσκησης της ημέρα θα σε βοηθήσει να χάσεις γρηγορότερα βάρος.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ