κούλουμα
Διατροφή
Ενημερώθηκε στις:

Καθαρά Δευτέρα: Διατροφικές συμβουλές για το εορταστικό τραπέζι

Οι τροφές που συνήθως καταναλώνουμε την Καθαρά Δευτέρα είναι στη βάση τους υγιεινές και θρεπτικές.

Ωστόσο για να απολαύσετε στο έπακρο όλες τις νοστιμιές καλό θα ήταν να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές.

Λαγάνα

Διατροφικές συμβουλές:

Αποφύγετε την παράληψη κάποιου γεύματος γιατί πιθανόν να καταναλώσετε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού στο μεσημεριανό τραπέζι.

Προτιμήστε να μην μπερδέψετε πολλά φαγητά μαζί. Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε βάλτε στο πιάτο σας πολύ μικρή ποσότητα από το κάθε φαγητό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Προσπαθήστε να αποφύγετε την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας τηγανιτών φαγητών.

Προσπάθησε να περιοριστείτε σε μικρή ποσότητα ταραμά/ταραμοσαλάτα και/ή λαγάνα, αφού είναι πλούσια σε λιπαρά και θερμίδες.

Αποφύγετε το τσιμπολόγημα ενδιάμεσα στα γεύματα.

Mην ξεχνάτε τα φρούτα και τα λαχανικά.

Αν θέλετε γλυκό προτιμήστε ένα μικρό κομμάτι χαλβά (σιμιγδαλένιο ή από ταχίνι) ή γλυκό του κουταλιού ή φρούτα με μέλι και κανέλα.

Αν πιείτε αλκοόλ μαζί με το φαγητό φροντίστε να πιείτε παράλληλα και άφθονο νερό. Το κρασί, το ούζο και γενικά τα αλκοολούχα ποτά που συνοδεύουν το σαρακοστιανό τραπέζι είναι καλό να μη ξεπερνάει τα 1-2 ποτήρια.

Επιλέξτε τα θαλασσινά να είναι ψητά ή αχνιστά και όχι τηγανητά ή με πολλές σάλτσες.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ