Σύμφωνα με την Καθημερινή, η 117 Πτέρυγα Μάχης της Ανδραβίδας και η 116 Πτέρυγα Μάχης του Αράξου θα υποδεχθούν αεροσκάφη και προσωπικό από το σύνολο σχεδόν των χωρών της Συμμαχίας, με την Ελλάδα να βρίσκεται στο επίκεντρο των νατοϊκών σχεδιασμών.
Από ελληνικής πλευράς, σχεδιάζεται η συμμετοχή του συνόλου του αεροπορικού στόλου, με τα Rafale και τα αναβαθμισμένα F-16 Viper να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των επιχειρήσεων.
Πρωταγωνιστικό ρόλο αναμένεται να έχει και η ελληνική αεράμυνα, με την ενεργοποίηση στοιχείων σε όλη την Επικράτεια ενώ στην άσκηση αναμένεται να λάβουν μέρος μονάδες του Πολεμικού Ναυτικού αλλά και των Ειδικών Επιχειρήσεων, συμμετέχοντας σε αποστολές κατάδειξης στόχων.