Ρωσία

50 ετών το αεροπλάνο που κατέπεσε στη Ρωσία

Το αεροσκάφος An-24 που κατέπεσε στην περιοχή Αμούρ της Ρωσίας, κοντά στα σύνορα με την Κίνα, οδηγώντας στο θάνατο όλους τους επιβάτες του, φαίνεται να είχε βεβαρυμένο ιστορικό, έχοντας εμπλακεί σε τέσσερα αεροπορικά ατυχήματα από το 2018 σύμφωνα με την αεροπορική αρχή της Ρωσίας, ενώ βρισκόταν σε υπηρεσία από το 1976 - σχεδόν 50 χρόνια.

Το 2024, το Reuters ανέφερε ότι η Angara Airlines ζήτησε άδεια να συνεχίσει να πετάει τα 50ετή αεροσκάφη An-24 και An-26 — καθώς δεν διέθετε άλλα αεροπλάνα για να τα αντικαταστήσει, ενώ το 2023, εκπρόσωποι αρκετών περιφερειακών αεροπορικών εταιρειών ζήτησαν την παράταση της διάρκειας ζωής του An-24, επικαλούμενοι δυσκολίες στην αντικατάσταση των παλαιών αεροσκαφών λόγω των κυρώσεων.

Το εργοστάστιο των αεροσκαφών στο Ροστόφ-να-Ντον έκλεισε το 2022, ενώ τα περισσότερα από αυτά τα αεροσκάφη έπρεπε να αποσυρθούν από την κυκλοφορία πέρυσι.

Η επιτροπή έρευνας μεταφορών της χώρας ανέφερε ότι ως αιτίες της συντριβής εξετάζονταν η δυσλειτουργία του αεροσκάφους και το ανθρώπινο λάθος.

Σύμφωνα με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, στο An-24 επέβαιναν 40 επιβάτες, μεταξύ των οποίων 2 παιδιά, και 6 μέλη του πληρώματος.

Βίντεο από το σημείο της συντριβής:

Σχεδιασμένα στη δεκαετία του 1950 τα An-24

Το An-24 είναι ένα αεροσκάφος με δύο στροβιλοκινητήρες που σχεδιάστηκε από το Γραφείο Σχεδιασμού Antonov της Σοβιετικής Ένωσης στα τέλη της δεκαετίας του 1950. Γνωστό για την ανθεκτικότητά του και την ικανότητά του να λειτουργεί σε μη ασφαλτοστρωμένους διαδρόμους, χρησιμοποιήθηκε ευρέως σε απομακρυσμένες περιοχές της Ρωσίας και της Κεντρικής Ασίας. Το αεροσκάφος Angara που συνετρίβη κατασκευάστηκε το 1976, σχεδόν 50 ετών, σύμφωνα με τα στοιχεία του αεροσκάφους.

Το αεροσκάφος πριν τη φονική συντριβή:

Η συντριβή του An-24 στην περιοχή του Αμούρ την Πέμπτη αποτελεί το πρώτο θανατηφόρο αεροπορικό ατύχημα στη Ρωσία από τον Ιούλιο του 2021, όταν ένα An-26 της αεροπορικής εταιρείας Petropavlovsk-Kamchatsky Air συνετρίβη κοντά στο Palana, σκοτώνοντας και τους 28 επιβαίνοντες.

Αύξηση στις μηχανικές βλάβες των αεροσκαφών μετά την έναρξη του πολέμου

Ωστόσο, η Ρωσία έχει σημειώσει αύξηση των μη θανατηφόρων μηχανικών βλαβών σε επιβατικά αεροσκάφη από την έναρξη της εισβολής του Βλαντιμίρ Πούτιν στην Ουκρανία, καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει την αεροπορική βιομηχανία της χώρας, κατασχέοντας δεκάδες ξένα αεροσκάφη και διακόπτοντας την πρόσβαση σε ζωτικά ανταλλακτικά.

Η Ρωσία έχει δυσκολευτεί να αντικαταστήσει τόσο τον ξεπερασμένο στόλο της από την εποχή της Σοβιετικής Ένωσης όσο και τα σύγχρονα δυτικά αεροσκάφη όπως τα Boeing και Airbus με εγχώρια

Μια ανάλυση του ρωσικού ανεξάρτητου μέσου ενημέρωσης Agentstvo δείχνει ότι το αεροσκάφος είχε υποστεί τουλάχιστον δύο τεχνικές βλάβες από το 2022. Τον Μάιο του 2022, η γεννήτρια έπαθε βλάβη εν πτήσει, και τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, το πλήρωμα αναγκάστηκε να ζητήσει επιστροφή στον χώρο στάθμευσης λόγω προβλημάτων ραδιοεπικοινωνίας κατά τη διάρκεια πτήσης από το Ιρκούτσκ προς το Κιρένσκ.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

polemos-ukrania-rosia
Ένοπλες Συρράξεις 0

Συναγερμός στο Κίεβο! Ο ρωσικός στρατός προσπερνά τελείως την Κονσταντίνοβκα και κατευθύνεται με φόρα προς την κεντρική Ουκρανία -Δείτε χάρτες

Με αιφνιδιαστικές και γρήγορες κινήσεις, οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις κινούνται δεξιά και αριστερά της Κονσταντίνοβκα