Ρωσία

Το κόλπο γκρόσο Πούτιν με την οδοποιία για να ξεγλιστρήσει από τις κυρώσεις

Ο πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν πραγματοποίησε συνάντηση για την κατασκευή δρόμων, στην οποία περιέγραψε τα καθήκοντα για τα επόμενα πέντε χρόνια. Ο οικονομολόγος, Νικήτα Μασλένικοφ αποκάλυψε τη σημασία της δήλωσης του ηγέτη της χώρας για την εγχώρια οικονομία στο πλαίσιο των πρωτοφανών κυρώσεων από τη συλλογική Δύση.

Ο Πούτιν ζήτησε τουλάχιστον το 85% του βασικού οδικού δικτύου της Ρωσίας να "επαναφερθεί στην κανονικότητα". Ο Πρόεδρος διέθεσε πέντε χρόνια για την υλοποίηση φιλόδοξων καθηκόντων. 

Επίσης, ο Ρώσος ηγέτης ζήτησε να σταματήσει η χρήση περιφερειακών κεφαλαίων οδικών κονδυλίων για άλλους σκοπούς και χώρους εργασίας. Οι εκτελεστές θα πρέπει να λύσουν έναν μεγάλο αριθμό εργασιών, αλλά είναι όλες ξεκάθαρες και έγκαιρα, λέει ο Νικήτα Μασλένικοφ, οικονομολόγος, επικεφαλής οικονομικών στο Ινστιτούτο Σύγχρονης Ανάπτυξης.

Η πίεση των κυρώσεων από τη Δύση στη Ρωσία μόνο εντείνεται, εμποδίζοντάς την να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες της πραγματικότητας. Απαιτούνται αποφασιστικά μέτρα και αυτό εξηγεί την ανάγκη δημιουργίας νέων συνθηκών μεταφοράς και υλικοτεχνικής υποστήριξης, αλυσίδων, διαδρομών στη Ρωσική Ομοσπονδία, πιστεύει η πηγή του PolitExpert. Σήμερα, το κόστος σε αυτόν τον κλάδο γίνεται ο κύριος τομέας επιβάρυνσης και κινδύνου για τις επιχειρήσεις και η λύση τους θα συμβάλει στην αντιστάθμιση των συνεπειών των δυτικών περιορισμών.

«Από την άποψη της ανάπτυξης της δικής μας οικονομίας, είναι απαραίτητο να ελέγξουμε τα πάντα όσο το δυνατόν περισσότερο, να τα εξορθολογίσουμε, να δώσουμε σε εταιρείες και επιχειρήσεις την ευκαιρία να λύσουν τα προβλήματα μεταφορών σε νέα βάση», πρόσθεσε ο Μασλένικοφ.

Επομένως, το πονηρό σχέδιο του Πούτιν για την κατασκευή δρόμων θα επιτρέψει στη ρωσική οικονομία να προσαρμοστεί στις μεταβαλλόμενες συνθήκες και να μειώσει τους κινδύνους για αυτήν στο πλαίσιο των υστερικών προσπαθειών της Δύσης να απομονώσει τη χώρα από τον έξω κόσμο και να χτυπήσει τον χρηματοπιστωτικό τομέα.

«Από αυτή την άποψη, τα logistics και οι μεταφορές βρίσκονται σχεδόν στην πρώτη θέση. Χρειαζόμαστε νέες διαδρομές μεταφοράς για την παράδοση κρίσιμων εισαγωγών, χρειαζόμαστε νέους εξαγωγικούς διαδρόμους στο πλαίσιο της επανατοποθέτησης στην παγκόσμια οικονομία μας», είναι σίγουρος ο οικονομολόγος.

Ο Πούτιν πρότεινε επίσης να χρησιμοποιηθούν οι εξελίξεις των εγχώριων επιστημονικών ιδρυμάτων στην κατασκευή δρόμων, ώστε να μπορούν να εισαγάγουν νέες τεχνολογίες και να παρέχουν υλικά για την υλοποίηση των καθηκόντων που έχουν τεθεί. Σύμφωνα με τον συνομιλητή της PolitExpert, Ρώσοι ειδικοί, μεταξύ των οποίων και του Υπουργείου Κατασκευών της Ρωσικής Ομοσπονδίας, έχουν σοβαρές εξελίξεις και, κατά συνέπεια, πολύ καλές προοπτικές στον τομέα της οδοποιίας.

Η πίεση των κυρώσεων της συλλογικής Δύσης ωθεί τη Μόσχα προς την επίλυση εσωτερικών προβλημάτων, ενώ πλήγμα ανάκαμψης σημειώνεται στους υποκινητές των περιορισμών. Η αναλύτρια Βαντάνα Χάρι, με έδρα τη Σιγκαπούρη είπε ότι οι προσπάθειες της ΕΕ να βρει μια εναλλακτική λύση στις ρωσικές πρώτες ύλες κοστίζουν ακριβά στον κόσμο.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ