Ένοπλες Συρράξεις
Ενημερώθηκε στις:

M88 – Κινητήρας νέας γενιάς του Rafale: Ξεπέρασε το ορόσημο ενός εκατομμυρίου ωρών λειτουργίας!

Ο κινητήρας M88 που τροφοδοτεί το μαχητικό πολλαπλών ρόλων Rafale της Dassault Aviation, έχει ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο ώρες λειτουργίας. Αυτό το σημαντικό ορόσημο, αποτελεί απόδειξη της λειτουργικής αριστείας του κινητήρα, ο οποίος λειτουργεί για περισσότερες από δύο δεκαετίες. Περισσότεροι από 600 κινητήρες έχουν παραδοθεί από τότε που κυκλοφόρησε. Ο M88 τέθηκε σε υπηρεσία με τις γαλλικές ένοπλες δυνάμεις το 2004, για να τροφοδοτήσει τα Rafales που χρησιμοποιούσαν ο Γαλλικός Στρατός και το Ναυτικό.

Σχεδιασμένος, αναπτυγμένος και κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από την Safran Aircraft Engines, ο κινητήρας M88 έχει προσφέρει τα υψηλότερα πρότυπα απόδοσης και αξιοπιστίας, ειδικά στο πλαίσιο των εξωτερικών επιχειρήσεων που διεξάγει ο Γαλλικός Στρατός. Οι εξαιρετικές δυνατότητές του, συνέβαλαν στον μεγάλο αριθμό παραγγελιών για το Rafale, τη ναυαρχίδα του στρατιωτικού αεροσκάφους της Γαλλίας και ένα έμβλημα της εθνικής της κυριαρχίας. Μέχρι σήμερα, 284 αεροσκάφη έχουν πουληθεί σε επτά πελάτες εξαγωγών: Αίγυπτο, Κατάρ, Ινδία, Ελλάδα, Κροατία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Ινδονησία.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Safran Aircraft Engines, Jean-Paul Alary, δήλωσε: «Χάρη στην παγκόσμιας κλάσης απόδοση, αξιοπιστία και δυνατότητα συντήρησης, ο M88 είναι σήμερα ο πιο επιτυχημένος μαχητικός κινητήρας της Ευρώπης. Ωστόσο, η αποστολή μας δεν σταματά εδώ. Πρέπει να συνεχίσουμε να επεκτείνουμε την παραγωγική μας ικανότητα, για να ανταποκριθούμε στη ζήτηση για εξαγωγές και ταυτόχρονα να εργαστούμε για αναβαθμίσεις, για να προσφέρουμε στους πελάτες τα οφέλη των πιο πρόσφατων λειτουργικών προτύπων».

Για να συμβαδίσει με τις παραγγελίες, η Safran Aircraft Engines θα τριπλασιάσει τα ποσοστά παραγωγής μέσα στα επόμενα χρόνια. Πρόκειται, για μια πρωτοφανή βιομηχανική πρόκληση, με περισσότερους από 150 προμηθευτές να συνεισφέρουν στο πρόγραμμα στρατιωτικών κινητήρων, οι περισσότεροι από τους οποίους εδρεύουν στη Γαλλία. 

Ο M88-2 ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες όπως δίσκους συμπιεστών με ενσωματωμένη λεπίδα ("blisks"), καυστήρα χαμηλής ρύπανσης με εκπομπές χωρίς καπνό, μονοκρυστάλλινα πτερύγια στροβίλου υψηλής πίεσης, κεραμικές επιστρώσεις και σύνθετα υλικά.

Το πρόγραμμα M88 TCO  ξεκίνησε το 2008 για να βελτιώσει περαιτέρω την αντοχή του κινητήρα και να μειώσει το κόστος υποστήριξης. Αξιοποιώντας το έργο ECO, η Safran Aircraft Engines κατάφερε να αναβαθμίσει τον συμπιεστή υψηλής πίεσης και τον στρόβιλο υψηλής πίεσης του M88-2: η ψύξη έχει βελτιωθεί και έχουν εισαχθεί ισχυρότερα εξαρτήματα, ενισχύοντας την ανθεκτικότητα έως και 50%. Το προσδόκιμο ζωής μεταξύ της γενικής επισκευής, έχει επεκταθεί σημαντικά για έναν αριθμό μονάδων, συμβάλλοντας στην περαιτέρω ελαχιστοποίηση του αντίκτυπου της προγραμματισμένης συντήρησης στη διαθεσιμότητα του κινητήρα.

Ο  M88 αποτελεί αντικείμενο συνεχούς προσπάθειας βελτίωσης από την Safran Aircraft Engines, που οδηγεί στην τελευταία έκδοση M88-4E, η οποία βασίζεται στο πρόγραμμα TCO. Αυτή η έκδοση, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα, είναι πλέον πλήρως λειτουργική. Οι παραδόσεις παραγωγής ξεκίνησαν το 2012 και τα αεροσκάφη Rafale βγαίνουν τώρα από τη γραμμή παραγωγής εξοπλισμένα με τον κινητήρα M88-4E.

 

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ένοπλες Συρράξεις 0

Έτοιμο να σπάσει το ουκρανικό μέτωπο-Forbes : Οι πανικόβλητοι Ουκρανοί διοικητές αναπτύσσουν ανεκπαίδευτες ταξιαρχίες στην μάχη

Η κατάσταση μέσα και γύρω από το Οχερέτινο και την Νοβομπαχμούτοβα είναι τραγική ενώ ρωσική 90η Τεθωρακισμένη μεραρχία...