Η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων συνεχίζει να παρουσιάζει ισχυρή ζήτηση από ανθρώπους που αναζητούν ένα νέο όχημα χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψουν υπέρογκα ποσά. Ωστόσο, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή, ώστε ο αγοραστής να μην καταλήξει με αυτοκίνητο που έχει μηχανικά προβλήματα ή έχει εμπλακεί σε σοβαρό τροχαίο.
Αν και ο εντοπισμός μηχανικών προβλημάτων απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις, για τα σημάδια σύγκρουσης υπάρχει ένα απλό στοιχείο που μπορεί να δει και ένας μη γνώστης. Σύμφωνα με ειδικούς, το μέρος του αμαξώματος που είναι εξαιρετικά δύσκολο να επισκευαστεί πλήρως και να επανέλθει στην εργοστασιακή του κατάσταση είναι η θέση της ρεζέρβας.
Όπως εξηγεί κι ο Μάικ Μπρούερ, ένας έμπειρος τεχνικός και παρουσιαστής της γνωστής αυτοκινητιστικής εκπομπής "Wheeler Dealers”, ακόμη και οι καλύτερες καλίμπρες και τα πιο σύχρονα εργαλεία ευθυγράμμισης της αγοράς δεν μπορούν να επαναφέρουν πλήρως την αρχική μορφή της περιοχής αυτής, εάν το αυτοκίνητο έχει δεχθεί χτύπημα από πίσω.
Ο λόγος είναι ότι η θέση για τη ρεζέρβα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο με τη τεχνική της σφράγισης και είναι σχεδόν αδύνατο να ανακτήσει την αρχική της καμπυλωτή μορφή μετά από παραμόρφωση λόγω τρακαρίσματος.
Ο ίδιος, μάλιστα, τονίζει πως είναι ένα από τα πρώτα σημεία που ελέγχει όταν εξετάζει ένα μεταχειρισμένο όχημα πριν την αγορά. Ακόμα και αν τα εξωτερικά πάνελ έχουν επισκευαστεί και φαίνονται σχεδόν σαν καινούργια, τα εσωτερικά τμήματα, όπως η υποδοχή της ρεζέρβας, συχνά παραμένουν στραβωμένα.
Παρόλο που αυτό δεν επηρεάζει απαραίτητα την ασφάλεια ή την οδική συμπεριφορά, μπορεί να μειώσει σημαντικά την εμπορική αξία του αυτοκινήτου. Οι ειδικοί επισημαίνουν επίσης ότι οποιαδήποτε δομική ζημιά στο αμάξωμα μπορεί να ρίξει την αγοραστική αξία ενός οχήματος έως και 33% της αρχικής τιμής του.