Κοινωνία

Πρέβεζα: Το πρωί έπινε καφέ με φίλους και μετά από λίγο αυτοκτόνησε

Τέλος στη ζωή του έβαλε 67χρονος, στην Πρέβεζα. Πρόκειται για άντρα ιδιαίτερα αγαπητό στην τοπική κοινωνία, ο οποίος βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του.

Σύμφωνα με μαρτυρίες από ανθρώπους του φιλικού του περιβάλλοντος, φαίνεται να αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σοκ στην τοπική κοινωνία

Η είδηση έχει προκαλέσει σοκ στην τοπική κοινωνία, αφού ο 67χρονος σύμφωνα με  πληροφορίες του paramythianews.gr  χθες Κυριακή το πρωί έπινε καφέ με τους φίλους του και μετά από λίγο έβαλε τέλος στη ζωή του.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ