Κοινωνία

Οι πωλήσεις στο δεύτερο lockdown αυξήθηκαν ραγδαία στην ένδυση

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ειδών ένδυσης, φαρμακευτικών προϊόντων και αθλητικών ειδών τον πρώτο μήνα του δεύτερου lockdown αυξήθηκαν κατά 25% σε σχέση με τον πρώτο μήνα του πρώτου lockdown. Αυτό προκύπτει από έρευνα της εταιρείας Generation Y σύμφωνα με την οποία τα συνολικά έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων απογειώθηκαν στην κυριολεξία την περίοδο της πανδημίας.

«Σύμφωνα με την έρευνά μας» λέει η Νανά Ιωακειμίδου, εκπρόσωπος της Generation Y «τα έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων ειδών ένδυσης αυξήθηκαν κατά 37% τον πρώτο μήνα του δεύτερου lockdown σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του πρώτου lockdown. Αντιστοίχως τα έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων φαρμακευτικών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 7% ενώ τα έσοδα αθλητικών ειδών αυξήθηκαν κατά 32%»

Το πιο ενδιαφέρον συμπέρασμα από την έρευνα της Generation Y προκύπτει από την σύγκριση του πρώτου μήνα του δεύτερου lockdown σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Η σύγκριση εδώ είναι αποκαλυπτική καθώς παρατηρεί κανείς μια έκρηξη στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων. «Οι συνολικές πωλήσεις» αναφέρει η κυρία Ιωακειμίδου «αυξήθηκαν κατά 130%. Ειδικότερα, οι πωλήσεις ειδών ένδυσης από τα ηλεκτρονικά καταστήματα αυξήθηκαν κατά 224%, οι πωλήσεις φαρμακευτικών προϊόντων κατά 66% ενώ οι πωλήσεις αθλητικών ειδών κατά 78%.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ