Κοινωνία

Θρίλερ στη Θεσσαλονίκη: Πτώμα βρέθηκε σε υπόγειο σε προχωρημένη σήψη

Αργά το Βράδυ της Τετάρτης εντοπίστηκε πτώμα άντρα σε προχωρημένη σήψη, σε υπόγειο διαμέρισμα, στη Νέα Μαγνησία Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του thestival.gr, το πτώμα βρέθηκε σε υπόγειο διαμέρισμα από κάτοικο της περιοχής.

Ο κάτοικος ειδοποίησε την Αστυνομία και το σημείο αποκλείστηκε από αστυνομικές δυνάμεις. Επί τόπου βρίσκονται αστυνομικοί του Τμήματος Εγκλημάτων Κατά Ζωής της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας δεν έχει αποκλειστεί. Στον εξωτερικό χώρο του διαμερίσματος υπάρχουν κηλίδες αίματος.

Δείτε φωτογραφίες του thestival.gr από το σημείο:

[gallery columns="1" size="full" ids="6793934,6793935"]

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ