Κοινωνία

Θεσσαλονίκη: 12χρονο αγόρι νεκρό από ανακοπή καρδιάς

Τραγική κατάληψη για ένα 12χρονό αγόρι που έπαθε ξαφνικά ανακοπή καρδιάς.

Είχε διακομισθεί τα ξημερώματα της Δευτέρας (01/04), στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης.

Την τελευταία του πνοή άφησε ένα 12χρονο αγόρι το πρωί της Δευτέρας, μετά από ανακοπή καρδιάς την οποία υπέστη.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε ο ANT1, το παιδί πνίγηκε καθώς έτρωγε λουκάνικο και στη συνέχεια υπέστη την ανακοπή καρδιάς.

Οι διασώστες του ΕΚΑΒ που έσπευσαν στο σπίτι του παιδιού, κατάφεραν να το επαναφέρουν στη ζωή και το μετέφεραν στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο όπου όμως υπέκυψε λίγο αργότερα.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ