Οι εικόνες από τη Σαντορίνη κάνουν το γύρο του διαδικτύου και δίνουν τροφή για συζητήσεις. Οι ταξιδιώτες θέλουν να προλάβουν το πλοίο και κάνουν τα πάντα...
Οι εικόνες από τη Σαντορίνη έκαναν το γύρο του διαδικτύου και έδωσαν τροφή για συζητήσεις. Η κίνηση στο λιμάνι ήταν απελπιστική, προχθές (28-09-2018) και οι ταξιδιώτες έδωσαν μάχη για να μην χάσουν το πλοίο της γραμμής.
Η μέρα ξεκίνησε στραβά καθώς μετά από δυο μέρες χωρίς πλοίο λόγω καιρού, στις 09.00 το πρωί έδεσε το Blue Star 1. Επρόκειτο για έκτακτο δρομολόγιο με πολλές νταλίκες από τον Πειραιά. Για να διευκολυνθεί η κίνηση των φορτηγών, οι λιμενικοί δεν επέτρεπαν σε όσους ήθελαν να φύγουν να κινηθούν προς το λιμάνι. Έτσι δημιουργήθηκε μια τεράστια ουρά που έφτανε στη διασταύρωση του δρόμου Πύργου – Περίσσας.
Για να φτάσει κανείς στο λιμάνι από τη διασταύρωσε ήθελε πάνω από μία ώρα. Όταν έφτανε δεν είχε που να παρκάρει. Η κατάσταση αυτή συνεχίστηκε μέχρι την αναχώρηση του Blue Star Delos.
Τα βίντεο από το λιμάνι στη Σαντορίνη
Η άλλη όψη του νομίσματος στη Σαντορίνη
Το περιεχόμενο του βίντεο αναδεικνύει με περίτεχνο τρόπο τις παροχές φιλοξενίας που προσφέρει ένα πολυτελές ξενοδοχείο στην Σαντορίνη, καταφέρνοντας να κερδίσει το χρυσό βραβείο ανάμεσα σε 50 συμμετοχές απ’ όλο τον κόσμο που έλαβαν μέρος στο φεστιβάλ.
Το 9th Cannes Corporate Media&Tv Awards που διεξήχθη 26-27 Σεπτεμβρίου στις Κάννες θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα φεστιβάλ στην κινηματογραφική βιομηχανία των εταιρικών φιλμ και η εταιρία παραγωγής “NeedAFixer” ελληνικών συμφερόντων με έδρα το Λονδίνο και παραρτήματα σε 20 χώρες, είναι μια απο τις κορυφαίες εταιρίες παραγωγής σε διεθνές επίπεδο.
Πηγή: nautilia.gr