Ελληνοτουρκικά

Alpin :Το πρώτο μη επανδρωμένο ελικόπτερο της Τουρκίας είναι οπλισμένο!

Το Alpin, ένα μη επανδρωμένο τουρκικό ελικόπτερο που ετοιμάζεται να πάει στο πεδίο για στρατιωτικές αποστολές υλικοτεχνικής υποστήριξης φέτος, θα είναι επίσης εξοπλισμένο με οπλικά συστήματα, όπως πυραύλους και ρουκέτες με υψηλή χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου.

Το Alpin είναι ένα μη επανδρωμένο ελικόπτερο μεγάλης εμβέλειας, που αναπτύσσεται από κοινού από την UAVOS και την TITRA, μια τουρκική εταιρεία μηχανικών. Ο σχεδιασμός του μη επανδρωμένου ελικοπτέρου Alpin, βασίζεται στο επανδρωμένο ιταλικό ελικόπτερο Heli-Sport CH7. 

Στο Alpin θα ενσωματωθούν βαριά όπλα, όπως πύραυλοι ή ρουκέτες, τα οποία θα φέρουν το βάρος του στρατού. Στη δήλωση της εταιρείας, αναφέρεται, «Προτεραιότητά μας φέτος είναι η στρατιωτική επιμελητεία. Αν το κάνουμε αυτό, θα είμαστε η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που θα κάνει αυτή τη δουλειά και ο στρατός μας θα είναι ο πρώτος στρατός».

Ο Γενικός Διευθυντής της Titra Teknoloji, Davut Yılmaz, στην δήλωσή του αναφέρει ότι αφαίρεσαν τα εξαρτήματα που δεν τους είναι απαραίτητα σε ένα επανδρωμένο ελικόπτερο, πρόσθεσαν το λογισμικό και τα συστήματα και μετέτρεψαν το εναέριο όχημα σε μη επανδρωμένο.

Δήλωσε επίσης  ότι, οι κύριοι στόχοι χρήσης τους είναι η στρατιωτική ή πολιτική επιμελητεία και ότι σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν το Alpin, για σκοπούς αναγνώρισης, επιτήρησης και πληροφοριών.

Τονίζοντας ότι στοχεύουν να κάνουν αυτόν τον μετασχηματισμό πιο στρατηγικό, ο Yılmaz δήλωσε ότι έχουν επίσης την ευκαιρία, να μεταμορφώσουν μεγαλύτερα ή μικρότερα ελικόπτερα. Ο Yılmaz είπε, «Είναι μια πολύ πιο γρήγορη, πιο αποτελεσματική και οικονομικά αποδοτική λύση, από την κατασκευή ενός ελικοπτέρου από την αρχή. Ξεκινήσαμε με αυτή την ανάγκη. Έχουμε φτάσει σε αυτές τις μέρες αυξάνοντας το ποσοστό της εγχώριας συμμετοχής σχεδόν κάθε μέρα. Έχουμε αυξήσει την  εμβέλειά του, τη φέρουσα ικανότητα και τις χρήσιμες επιλογές φόρτωσης. Υπάρχει ένα Alpin του οποίου το μερίδιο είναι πολύ μεγαλύτερο», είπε.

Έκανε γνωστό ότι πέρα από την  πολιτική αποστολή του ελικοπτέρου, προετοιμάζονται για στρατιωτικές αποστολές φέτος. Τόνισε ότι υπάρχει ένα στρατιωτικό σχέδιο, η διαδικασία του οποίου θα ξεκινήσει σύντομα. Μια στρατιωτική μεταφορά, καθώς επίσης θα ξεκινήσει το σχέδιο logistics στην ανατολική περιοχή.

 «Φαίνεται ότι θα ξεκινήσουμε την εργασία. Δεν είναι στόχος για εμάς να εισαγάγουμε στο απόθεμα. Επειδή υπάρχουν διαφορετικοί ενδιαφερόμενοι σε αυτήν την επιχείρηση. Επομένως, δεν είναι δυνατό να δώσουμε ένα χρονοδιάγραμμα. Στόχος μας είναι να εισαγάγουμε την απογραφή εντός αυτού του έτους. Τα ενδιαφερόμενα μέρη θα είναι σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και την έγκριση της Προεδρίας της Αμυντικής Βιομηχανίας μας και των σχετικών μονάδων δύναμης», είπε.

Σχεδιασμός και χαρακτηριστικά Alpin UAV

Το UAV Alpin έχει μήκος 7 μέτρα, πλάτος 1,5 μέτρα, ύψος 2,35 μέτρα και διάμετρο ρότορα 6,28 μέτρα. Έχει άδειο βάρος 340 κιλά και μεταφέρεται εύκολα με όχημα.

Το μη επανδρωμένο ελικόπτερο μπορεί να επιβιώσει σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, να μεταφέρει πολλαπλά ωφέλιμα φορτία και να μεταδώσει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο στους χειριστές. Είναι εξοπλισμένο με δορυφορικό κανάλι επικοινωνίας ευρείας ζώνης, που υποστηρίζει λειτουργίες σε απομακρυσμένες περιοχές.

Το πλήρως πλεονάζον σύστημα αυτόματου πιλότου στο αεροσκάφος, εξασφαλίζει πλήρως αυτόνομη απογείωση και προσγείωση, ενώ το UAV διαθέτει επίσης δυνατότητα δικτύου τηλεχειρισμού εδάφους, δυνατότητα προσγείωσης αυτόματης περιστροφής και έλεγχο πτήσης υψηλής απόδοσης.

Το μη επανδρωμένο ελικόπτερο μπορεί να μεταφέρει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 160 κιλών, συμπεριλαμβανομένων των καυσίμων. Τα ωφέλιμα φορτία υψηλής ακρίβειας, περιλαμβάνουν κάμερες υπερφασματικού, Lidar, ραντάρ συνθετικού διαφράγματος (SAR) και ηλεκτρο-οπτικών/υπέρυθρων (EO/IR).

Το UAV με περιστροφικό φτερό, έχει μεγάλη χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου που μπορεί να χωρέσει έως και 180 λίτρα καυσίμου. Η κατανάλωση καυσίμου οριζόντιας πτήσης του  είναι περίπου 25 λίτρα την ώρα.

Το μη επανδρωμένο όχημα είναι εξοπλισμένο με την οικογένεια λύσεων αυτόματου πιλότου, αυτόματου πιλότου και σερβοκινητήρες της UAVOS. Είναι επίσης εξοπλισμένο με σύστημα αλεξίπτωτου UAVOS. Ο πιλοτικός σωλήνας του ελικοπτέρου, είναι εξοπλισμένος με αυτόματο θερμαντήρα που επιτρέπει λειτουργίες σε συνθήκες παγετού και βροχής.

Το μη επανδρωμένο ελικόπτερο Alpin, έχει δυνατότητα αυτόματης προσγείωσης και μπορεί να εγκατασταθεί με ραντάρ μπροστινής όψης. Το αλεξίπτωτο προστατεύει το όχημα κατά την ανάκτηση έκτακτης ανάγκης. Το λογισμικό του οχήματος μπορεί να προσαρμοστεί με βάση τις απαιτήσεις του χρήστη.

Επισημαίνοντας ότι, η Alpin έχει πλεονεκτήματα έναντι των UAV σταθερής πτέρυγας σε ορισμένες περιοχές, καθώς μπορεί να πετάει κάτω από τα σύννεφα, ο Yılmaz είπε:

«Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την υψηλή ικανότητα μεταφοράς της Alpin. Δεν σκοπεύουμε να ενσωματώσουμε όπλα όπως τα κλασικά πολυβόλα. Η προσέγγισή μας εκεί είναι λίγο διαφορετική. Ίσως μπορούμε να εξετάσουμε την ενσωμάτωση διαφορετικών τύπων βαρέων όπλων, αλλά από την πλευρά των όπλων, η προτεραιότητά μας είναι όπλα όπως πύραυλοι ή ρουκέτες. Αυτό θα γίνει το 2023. Προτεραιότητά μας φέτος είναι η στρατιωτική επιμελητεία. Εάν το κάνουμε αυτό, θα είμαστε η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που θα κάνει αυτή τη δουλειά και ο στρατός μας θα είναι ο πρώτος».

 

 

 

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ