Τεχνολογία

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Eίναι μύθος η ατμοσφαιρική ρύπανση που προκαλούν;

Η έρευνα λοιπόν έρχεται να αποδείξει πως ο ισχυρισμός δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και τα ηλεκτρικά οχήματα είναι όντως πιο φιλικά στο περιβάλλον, ακόμα και σε δίκτυα ηλεκτρισμού που βασίζονται σχεδόν αποκλειστικά στο λιγνίτη, όπως η Ινδία.

«Έχουμε πολλά λόμπι της αυτοκινητοβιομηχανίας που λένε πως τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι πολύ καλύτερα από τα συμβατικά αν λάβουμε υπόψη την παραγωγή του ηλεκτρισμού και των μπαταριών. Θέλαμε να δούμε μόνοι μας αν αυτά τα επιχειρήματα στέκουν», ανέφερε ο ερευνητής Georg Bieker.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η μελέτη ανέλυσε τα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικά οχήματα που κυκλοφορούν το 2021 σε Ινδία, Κίνα, ΗΠΑ και Ευρώπη και αποτελούν το 70% των νέων πωλήσεων παγκοσμίως, ενώ είναι αντιπροσωπευτικές και για τις υπόλοιπες αγορές. Οι εκπομπές ρύπων λοιπόν που αντιστοιχούν στη διάρκεια ζωής (18 έτη) ενός ηλεκτρικού οχήματος, είναι 69% λιγότερες από ένα συμβατικό όχημα στην Ευρώπη η οποία έχει υψηλά ποσοστά παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές. Στις ΗΠΑ, το ποσοστό αυτό βρίσκεται στο 60%. Στην Κίνα που χρησιμοποιεί περισσότερο λιγνίτη το ποσοστό πέφτει στο 45% και στην Ινδία στο 34%.

Το ICCT ελπίζει πως η έρευνα θα βοηθήσει τους νομοθέτες να πάρουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με το μέλλον των μεταφορών, ενώ προτείνει να απαγορευτούν από το δρόμο όλα τα οχήματα με μηχανές εσωτερικής καύσης μέχρι το 2030.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

rosikos-stratos-ukrania
Ένοπλες Συρράξεις 0

Η αρχή του τέλους! Οι Ρώσοι κατέλαβαν το πρώτο ουκρανικό χωριό στην κεντρική περιφέρεια του Ντνιπροπετρόφσκ -Δείτε το σε χάρτες

Ξεκίνησε η ρωσική προέλαση εντός του Ντνιπροπετρόφσκ και ο ουκρανικός στρατός δεν μπορεί να κάνει κάτι για να την...