Τεχνολογία

Tesla: "Χαστούκι" μεγατόνων από τον όμιλο Stellantis

Έπειτα από τη Γαλλο-ιταλική συγχώνευση (PSA - FCA) και τη σύσταση του ομίλου Stellantis, η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, έκανε γνωστό ότι δε χρειάζεται πλέον τη βοήθεια της Tesla για να επιτύχει τους προβλεπόμενους στόχους των «CO2» που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, γράφει για λογαριασμό του drive. gr o Πέτρος Χριστοφοράτος.

Θυμίζουμε, πως ο όμιλος FCA είχε αποκτήσει την τελευταία 3ετία έναντι υψηλού αντιτίμου (σχεδόν 2 δισ. δολάρια) πιστώσεις ρύπων από την αμερικανική φίρμα ούτως ώστε να επιτύγχανε το μέσο όρο εκπομπών ρύπων στο στόλο των οχημάτων του, δηλαδή τα 95 gr/km. 

«Με την ηλεκτρική τεχνολογία που έφερε ο όμιλος PSA στο γκρουπ Stellantis, θα ανταποκριθούμε αυτόνομα στους προβλεπόμενους κανονισμούς εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ήδη, από το τρέχον έτος» δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη ο ισχυρός άνδρας του ομίλου, Carlos Tavares. 

Θυμίζουμε πως για φέτος, ο στόχος που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση στους κατασκευαστές είναι τα 95 gr/km CO2 (μέσος όρος στόλου οχημάτων) με την ευρωπαϊκή επιτροπή να θέτει πλέον το όριο αυτό, χαμηλότερα από τα 43 gr/km CO2, έως το 2030! 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οπλικά συστήματα 0

Αποκάλυψη - Το «κρυφό χαρτί» της Αθήνας: Τι περιλαμβάνει η συμφωνία-μαμούθ με το Ισραήλ για την «Ασπίδα του Αχιλλέα» - Όσα ξέρουμε

Η ιστορική αμυντική συμφωνία ύψους 3 δισ. ευρώ μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ θωρακίζει τη χώρα με την προηγμένη «Ασπίδα του...
Φιντάν
Ελληνοτουρκικά 0

Πέρυσι το πάγωσαν, τώρα το θέλουν «εδώ και τώρα»: Γιατί ο Φιντάν τρέχει να ξαναστήσει το Συμβούλιο με την Ελλάδα; Τι άλλαξε στην Άγκυρα;

Η Άγκυρα ζητά άμεση επαναφορά του Συμβουλίου με την Ελλάδα μετά την περσινή αναβολή, δημιουργώντας ξανά θεσμικό δίαυλο....