Τεχνολογία

Tesla: "Χαστούκι" μεγατόνων από τον όμιλο Stellantis

Έπειτα από τη Γαλλο-ιταλική συγχώνευση (PSA - FCA) και τη σύσταση του ομίλου Stellantis, η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, έκανε γνωστό ότι δε χρειάζεται πλέον τη βοήθεια της Tesla για να επιτύχει τους προβλεπόμενους στόχους των «CO2» που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, γράφει για λογαριασμό του drive. gr o Πέτρος Χριστοφοράτος.

Θυμίζουμε, πως ο όμιλος FCA είχε αποκτήσει την τελευταία 3ετία έναντι υψηλού αντιτίμου (σχεδόν 2 δισ. δολάρια) πιστώσεις ρύπων από την αμερικανική φίρμα ούτως ώστε να επιτύγχανε το μέσο όρο εκπομπών ρύπων στο στόλο των οχημάτων του, δηλαδή τα 95 gr/km. 

«Με την ηλεκτρική τεχνολογία που έφερε ο όμιλος PSA στο γκρουπ Stellantis, θα ανταποκριθούμε αυτόνομα στους προβλεπόμενους κανονισμούς εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ήδη, από το τρέχον έτος» δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη ο ισχυρός άνδρας του ομίλου, Carlos Tavares. 

Θυμίζουμε πως για φέτος, ο στόχος που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση στους κατασκευαστές είναι τα 95 gr/km CO2 (μέσος όρος στόλου οχημάτων) με την ευρωπαϊκή επιτροπή να θέτει πλέον το όριο αυτό, χαμηλότερα από τα 43 gr/km CO2, έως το 2030! 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελληνοτουρκικά 0

Αποκάλυψη - "Σκάει" άμεσα συμφωνία Τουρκίας με Κατάρ-Ομάν για αγορά τουλάχιστον 12 μεταχειρισμένων Eurofighter Typhoon - Η "πληρωμένη" απάντηση της Αθήνας

Ο Ερντογάν αναμένεται να συζητήσει την πρόταση κατά τις επισκέψεις του στο Κατάρ και το Ομάν την Τετάρτη και την...
notiokoreatika-ypobryxia
Οπλικά συστήματα 0

Ξαφνιάστηκαν οι Έλληνες επιτελείς! Νέα πρόταση αμυντικής συνεργασίας έκαναν εκπρόσωποι της Νοτιοκορεάτικης Hyundai σε συνάντηση με το ΠΝ μας

Όσο ενημέρωναν τους Έλληνες στρατιωτικούς για την προηγούμενη πρόταση με τα υποβρύχια, οι εκπρόσωποι από την Νότια...