καρπούζι
Διατροφή

Καρπούζι: Τα οφέλη του αγαπημένου φρούτου του καλοκαιριού

Είναι ένα από τα πιο δροσιστικά καλοκαιρινά φρούτα, ιδανικό για κατανάλωση σε φέτες ή σε φρουτοσαλάτες. Μπορεί επίσης να χτυπηθεί στο μπλέντερ και να γίνει γρανίτα ή αναψυκτικό, με ή χωρίς την προσθήκη μικρής ποσότητας αλκοόλ. Μπορεί επίσης να γίνει και φρουτ-παντς, κόβοντάς το στη μέση, αδειάζοντας το ένα μισό και ξαναγεμίζοντάς το με το αλεσμένο περιεχόμενο συν ένα μπουκάλι βότκα και παγάκια για τις καλοκαιρινές νύχτες με τους φίλους σου στον κήπο.

Υπάρχουν όμως 6 λόγοι για τους οποίους πρέπει να τρως καρπούζι και θα σου τους παραθέσουμε ευθύς αμέσως. Αρχικά να σου πούμε πως τα 100 γραμμάρια δίνουν μόλις 30 θερμίδες. Σχεδόν το 92% είναι νερό, γεγονός που βοηθά στη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού, ενώ το 7,55% αποτελείται από υδατάνθρακες, εκ των οποίων το 6,2% είναι σάκχαρα και ένα 0,4% διαιτητικές ίνες. Είναι πλούσιο σε καροτενοειδή, θειαμίνη, βιταμίνη Β6, κάλιο, μαγνήσιο και φλαβονοειδή, δεν περιέχει λίπος και χοληστερόλη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ποιοι είναι όμως οι 6 λόγοι;

-Περιέχει βιταμίνη C για γερό ανοσοποιητικό

-Περιέχει βιταμίνη Β6 για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος

-Περιέχει βιταμίνη Α για την όραση και το δέρμα

-Έχει 92% περιεκτικότητα σε νερό

-Έχει περιεκτικότητα 0% σε λιπαρά, χωρίς χοληστερόλη, είναι φτωχό σε νάτριο, πλούσιο σε κάλιο, είναι ο καλύτερος φίλος της καρδιάς.

-Περιέχει κιτρουλλίνη και αργινίνη για μυϊκή ενδυνάμωση.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ