κεράσια
Διατροφή

Κεράσια: Ποια είναι τα οφέλη για την υγεία των παιδιών;

Τα κεράσια είναι από τα πιο γευστικά φρούτα του καλοκαιριού. Γνωρίζατε όμως ότι εκτός από λαχταριστά και δροσερά, έχουν πολλά οφέλη για την υγεία όλων, πόσο μάλλον των παιδιών που είναι στην ανάπτυξη και είναι απαραίτητη η επαρκής πρόσληψη θρεπτικών συστατικών καθημερινά.

Ποια είναι τα οφέλη του αγαπημένου αυτού καλοκαιρινού φρούτου για τα παιδιά;

Έχουν αντιφλεγμονώδη δράση
Τα κεράσια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά τα οποία συμβάλλουν στην πρόληψη χρόνιων παθήσεων όπως καρδιοπάθειες, Αλτσχάιμερ, διαβήτη και η παχυσαρκία.

Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα
Τα κεράσια μεταξύ άλλων έχουν και βιταμίνη C η οποία συμβάλλει στην θωράκιση του οργανισμού και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού.

Βοηθούν στον ύπνο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Το αγαπημένο καλοκαιρινό φρούτο περιέχει μία ορμόνη που ρυθμίζει τον κύκλο ύπνου-αφύπνισης, τη λεγόμενη μελατονίνη. Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση κερασιών έχει συμβάλλει στην αύξηση των μέσων ωρών του ύπνου.

Καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα
Η κατανάλωση κερασιών φαίνεται βοηθά στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και στην υγεία του εντέρου.

Προσφέρουν ενυδάτωση
Τα κεράσια ενυδατώνουν τον οργανισμό και προστατεύουν από την αφυδάτωση η οποία ειδικά το καλοκαίρι είναι πολύ επικίνδυνη για παιδιά και ενήλικες.

Η διατροφική αξία των κερασιών

100g κεράσια περιέχουν:

  • Θερμίδες: 50kcal
  • Νάτριο: 3mg
  • Κάλιο: 173mg
  • Υδατάνθρακες: 2mg
  • Φυτικές ίνες: 1,6g
  • Ασβέστιο: 16mg
  • Βιταμίνη C: 10mg
  • Σίδηρος: 0,3g
Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ