Υγεία

Ανακοινώθηκε το πρώτο κρούσμα Έμπολα στη Γαλλία: Γιατρός που επέστρεψε από ανθρωπιστική αποστολή στο Κονγκό

Ένας γιατρός που επέστρεψε από ανθρωπιστική αποστολή στο Κονγκό βρέθηκε θετικός στον ιό Έμπολα, στην πρώτη περίπτωση του ιού στη Γαλλία κατά τη διάρκεια της τρέχουσας επιδημίας, ανακοίνωσε το υπουργείο Υγείας την Τετάρτη.

Ο ασθενής βρίσκεται σε απομόνωση και οι αρχές προβαίνουν σε ιχνηλάτηση των επαφών του, ανέφερε το υπουργείο σε ανακοίνωσή του, προσθέτοντας ότι ο κίνδυνος για τον ευρωπαϊκό πληθυσμό είναι χαμηλός.

Η επιδημία του Έμπολα στο Κονγκό, η οποία έχει μολύνει περισσότερους από 1.000 ανθρώπους και έχει προκαλέσει 267 θανάτους, έχει καταγράψει τον μεγαλύτερο αριθμό επιβεβαιωμένων κρουσμάτων εντός του πρώτου της μήνα  από οποιαδήποτε άλλη επιδημία της νόσου, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ