Mi-8MTV2
Ρωσία
Ενημερώθηκε στις:

Ουκρανία: Ντεμπούτο για το Mi-8MTV2 της ρωσικής εθνικής φρουράς (Βίντεο)

Βίντεο που δημοσιεύθηκε τις τελευταίες μέρες στο διαδίκτυο δείχνει το αναφερόμενο ντεμπούτο του ελικοπτέρου Mi-8MTV2 της ρωσικής εθνικής φρουράς στην Ουκρανία.

Ποιο Είναι Το Mi-8MTV2;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Mi-8MTV2 είναι μία βελτιωμένη έκδοση του Mi-8MTV-1 ελικοπτέρου με ενισχυμένη θωράκιση, αναβαθμισμένα συστήματα, ρότορα αποφυγής αυτοπεριστροφής (anti-torque rotor) και χώρο για την μεταφορά 30 στρατιωτών αντί για 24.

Mi-8MTV1

Το Mi-8MTV2 είναι η εμπορική έκδοση του Mi-8MTV, εξοπλισμένη με ραντάρ.

Mi-8MTV

Η έκδοση του Mi-8MT με δύο Klimov TV3-117VM turboshaft κινητήρες μεγάλου υψομέτρου. Η έκδοση αυτή μπορεί να πετάξει μέχρι και 6.000 μέτρα ψηλά.

Mi-8MT

Βασική αναβάθμιση του Mi-8T, οποία λειτουργεί χάρις σε δύο Klimov TV3-117MT turboshaft κινητήρες των 1.874 ίππων.

Mil Mi-17

To Mil Mi-17, το οποίο αποκαλείται Hip από το ΝΑΤΟ, είναι μία σοβιετικού σχεδιασμού ρωσική οικογένεια στρατιωτικών ελικοπτέρων που έκανε την εισαγωγή της το 1975 ως Mi-8M. Τα ελικόπτερα χρησιμοποιούνται περισσότερο σαν μεταγωγικά ελικόπτερα μεσαίου μεγέθους διπλού στροβίλου. 

Η διαφορά του Mi-8 με του Mi-17 είναι πως το δεύτερο πρόκειται για μία αναβαθμισμένη έκδοση εξαγωγής του Mi-8 ελικοπτέρου, εξοπλισμένο με ισχυρότερους κινητήρες και άλλες μικρές βελτιώσεις. Όπως αναφέραμε, το Mi-17 χρησιμοποιείται και από τους Ρώσους απλά αποκαλείται Mi-8M. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το αρχικό Mi-8 ήταν μία εξαιρετική επιτυχία, ωστόσο είχε κάποια προβλήματα στην πτήση λόγω έλλειψης ισχύς κινητήρων. Το Mi-17 όμως έλαβε ισχυρότερους κινητήρες και ως αποτέλεσμα είχε γενικά καλύτερα απόδοση και μπορούσε να πετάξει σε υψηλότερο υψόμετρο. Το χαρακτηριστικό αυτό ήταν αρκετά σημαντικό για κάποιους από τους ξένους χειριστές του, όπως για παράδειγμα την Ινδία. Οι νέοι κινητήρες μείωσαν επίσης την κατανάλωση καυσίμου δραματικά. Το Mi-17 μπορούσε πλέον να γυρίσει από μία αποστολή με καταστραμμένο τον έναν κινητήρα. Εάν ένας κινητήρας υποστεί ζημία, ο εναπομείναντας κινητήρας αυξάνει την ισχύ του αυτόματα. Το χαρακτηριστικό αυτό επιτρέπει στο ελικόπτερο να συνεχίσει την πτήση του. 

Η βασικότερη οπτική διαφορά του Mi-17 με το Mi-8 είναι ο πίσω ρότορας. Στο Mi-17 ο ρότορας επανατοποθετήθηκε και πλέον βρίσκεται στην αριστερή μεριά. Στο αρχικό Mi-8 ο πίσω ρότορας βρίσκονταν στην δεξιά μεριά. Το Mi-17 διαθέτει επίσης αρκετές μικρές βελτιώσεις όπως κέντρο ρότορα κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου, διαφορετικό δίκτυο ηλεκτρικών κλπ. 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελληνοτουρκικά 0

Έρχονται ραγδαίες εξελίξεις στο Αιγαίο-Ενημέρωση Αμερικανών Γερουσιαστών από τον κ. Ιωάννη Σιτιλίδη για τα τουρκικά τερτίπια στο Αιγαίο

Αναφέρθηκε το ζήτημα της ΑΟΖ , το FIR Αθηνών και οι τομείς έρευνας και διάσωσης στο Αιγαίο-Είμαστε πολύ κοντά σε...