Ως αποτέλεσμα πολυήμερης προετοιμασίας και διαβουλεύσεων με εκπροσώπους άλλων εμπλεκόμενων μερών στο έργο, οι μηχανές της κορβέτας τέθηκαν σε λειτουργία και η εκκίνηση "των μηχανών πήγε κανονικά και χωρίς βλάβες", σύμφωνα με την εταιρεία.
"Έγινε μια κολοσσιαία προπαρασκευαστική εργασία, στην οποία συμμετείχαν οι εργαζόμενοι της παραγωγής συναρμολόγησης και παράδοσης, του τμήματος δοκιμών, της παραγωγής ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων και εγκαταστάσεων σωληνώσεων και οι μηχανικοί της εταιρείας... Όλοι οι μηχανισμοί είναι λειτουργικοί και έτοιμοι να δεχθούν το φορτίο", δήλωσε ο Razhden Baratashvili που είναι υπεύθυνος για την παράδοση του πλοίου.
Στο έργο συμμετείχαν επίσης οι ρωσικές εταιρείες Kolomensky Zavod και PAO Zvezda.
Η εκκίνηση των κινητήρων ντίζελ και των γεννητριών ντίζελ είναι ένα άλλο σημαντικό στάδιο της κατασκευής και ένδειξη ότι όλα τα συστήματα είναι σε λειτουργία και έτοιμα να εκτελέσουν τις επόμενες εργασίες στο πλαίσιο του προγράμματος δοκιμών. Οι ειδικοί της ομάδας θέσης σε λειτουργία και των εργολαβικών οργανισμών σημείωσαν ότι τα συστήματα αυτοματισμού και ελέγχου του πλοίου είναι επίσης τοποθετημένα και λειτουργούν χωρίς προβλήματα.
Στις αρχές Δεκεμβρίου, το ναυπηγείο Amur αποκάλυψε ότι η κορβέτα αναμένεται να ξεκινήσει θαλάσσιες δοκιμές τον Ιανουάριο του επόμενου έτους.
Τα πλοία της κλάσης Steregushchiy είναι κορβέτες πολλαπλών χρήσεων, σχεδιασμένες να αντικαταστήσουν την κλάση Grisha. Τα πλοία αυτά χρησιμοποιούνται για επιχειρήσεις στην παράκτια ζώνη, για την αντιμετώπιση εχθρικών υποβρυχίων και πλοίων επιφανείας, καθώς και για την οπλική υποστήριξη αποβατικών επιχειρήσεων.
Η πρώτη παρτίδα που κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Severnaya Verf στην Αγία Πετρούπολη αποτελείται από τέσσερα πλοία. Μια δεύτερη σειρά ναυπήγησης σχεδιάζεται να ολοκληρωθεί στο ναυπηγείο Amur. Το εκτόπισμά τους φτάνει τους 2.200 τόνους, η ταχύτητά τους φτάνει τους 27 κόμβους και η μέγιστη εμβέλεια πλεύσης είναι 4.000 μίλια.
Τα πλοία του σχεδίου 20380 σχεδιάζονται από το Κεντρικό Γραφείο Ναυτικού Σχεδιασμού της Almaz και άρχισαν να τίθενται σε υπηρεσία το 2007, όταν τέθηκε σε λειτουργία το πρώτο πλοίο της κατηγορίας, το Steregushchy.