Πτήσεις στους -30 βαθμούς Κελσίου. Στην περιοχή Amur της ανατολικής Ρωσίας, κοντά στον Ειρηνικό, τα πληρώματα των Tu-95MS ξεκίνησαν την εκπαίδευση σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Στα πιλοτήρια των Tu-95MS κάθονταν, όχι μόνο έμπειροι πιλότοι, αλλά και νέοι υπολοχαγοί, απόφοιτοι σχολείων το 2020.
Ο έντονος παγετός και η υψηλή υγρασία απαιτούν τη μέγιστη προσοχή από τους πιλότους όταν κάνουν ελιγμούς. Τα πληρώματα των βομβαρδιστικών πρέπει να εξασκούνται σε τεχνικές καθώς και δεξιότητες πλοήγησης κατά τη διαδρομή.
Αυτό είναι ένα είδος πρόκλησης για το τεχνικό προσωπικό εδάφους - ακόμη και στους -30, μόνο ένα αεροπλανοφόρο που έχει προσγειωθεί πρέπει να είναι έτοιμο για μια δεύτερη πτήση το συντομότερο δυνατό.
Το αεροσκάφος Tu-95 δημιουργήθηκε με στροβιλοκινητήρα, επειδή εκείνη την εποχή (Ψυχρός Πόλεμος)μόνο αυτοί επέτρεπαν την επίτευξη εμβέλειας πτήσης 12 χιλιάδων χιλιομέτρων. Δηλαδή, ένα τέτοιο εύρος ήταν απαραίτητο για να επιφέρει πλήγματα στις Ηνωμένες Πολιτείες σε περίπτωση πολέμου. Χρειάζονταν δύο ομοαξονικές αντίστροφα περιστρεφόμενες έλικες γιατί αν χρησιμοποιούταν μία προπέλα, η διάμετρός της θα ήταν επτά μέτρα. Συνολικά, κατασκευάστηκαν περισσότερα από 500 αεροσκάφη διαφόρων τροποποιήσεων.