ΗΠΑ
Ενημερώθηκε στις:

Νέο βίντεο από την πτώση του αμερικανικού F-35! Με λάθος γωνία προσνήωσης -Λάθος του χειριστή ή τεχνικό πρόβλημα;

Εν μέσω εντεινόμενου στρατηγικού ανταγωνισμού, η Κίνα και οι ΗΠΑ έχουν εντείνει τη στρατιωτική τους παρουσία στον Ινδο-Ειρηνικό. Η Θάλασσα της Νότιας Κίνας, μια πολυσύχναστη ναυτιλιακή λωρίδα που διεκδικείται από την Κίνα καθώς και από γείτονες όπως το Βιετνάμ και οι Φιλιππίνες, έχει αναδειχθεί σε μεγάλη αρένα. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με την Κίνα να προβαίνει σε διεκδικήσεις στη Θάλασσα Νότιας Κίνας και να αυξάνει την πίεση στην Ταϊβάν, οι ΗΠΑ και οι σύμμαχοί τους έχουν αυξήσει τις ασκήσεις στην περιοχή, με βάση αυτό που χαρακτηρίζουν ελευθερία επιχειρήσεων πλοήγησης σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο.

Παράλληλα οι Ηνωμένες Πολιτείες αύξησαν τις στρατιωτικές δραστηριότητές τους στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας τον περασμένο χρόνο, για να κάνουν τους πιθανούς εχθρούς ξεκάθαρα να συνειδητοποιήσουν, ότι το κόστος και οι κίνδυνοι της επιθετικότητας δεν είναι ανάλογες με κανένα πιθανό όφελος.

Η περιοχή έχει επίσης γίνει μια επιρρεπής σε ατυχήματα ζώνη, με μια σειρά ατυχημάτων που αφορούν στρατιωτικό υλικό υψηλής τεχνολογίας που αναφέρθηκαν στο πρόσφατο παρελθόν. Μερικά από τα πιο προηγμένα πολεμικά πλοία και μαχητικά αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένης της υπερηφάνειας των Ηνωμένων Πολιτειών, τα πολεμικά αεροσκάφη F-35 stealth, έχουν συναντήσει ατυχήματα στην περιοχή. 

Στο Πενταπόσταγμα αναφέραμε ότι στις 24 Ιανουαρίου ένα μαχητικό αεροσκάφος F-35C Stealth, συνετρίβη στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας , και προφανώς κύλησε από το αεροπλανοφόρο USS Vinson και προσγειώθηκε στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας όπως ανακοίνωσε το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ, τραυματίζοντας επτά άτομα, συμπεριλαμβανομένου του πιλότου που εκτινάχθηκε επιτυχώς και ανασύρθηκε στη θάλασσα από στρατιωτικό ελικόπτερο.

Ένα μαχητικό F-35C Lightning II του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού που πραγματοποιούσε ασκήσεις στη Θάλασσα Νότιας Κίνας συνετρίβη ενώ επιχειρούσε να προσνηωθεί στο κατάστρωμα ενός αμερικανικού αεροπλανοφόρου, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό επτά ναυτών, ανέφεραν οι ένοπλες δυνάμεις των ΗΠΑ την Τρίτη.

Ο πιλότος μπόρεσε να εκτιναχτεί πριν το αεροσκάφος χτυπήσει στο κατάστρωμα του USS Carl Vinson τη Δευτέρα και διασώθηκε από ελικόπτερο, σύμφωνα με εκπρόσωπο του αμερικανικού 7ου Στόλου.

Το Ναυτικό των ΗΠΑ κράτησε χαμηλό προφίλ στις δραστηριότητες ανάκτησης F-35C, αλλά η Ιαπωνική Ακτοφυλακή εξέδωσε μια προειδοποίηση ναυσιπλοΐας στις 29 Ιανουαρίου, δηλώνοντας ότι οι επιχειρήσεις διάσωσης ήταν σε εξέλιξη «μέχρι νεωτέρας», σε μια τοποθεσία στο βόρειο τμήμα του Νότου Θάλασσα της Κίνας.

Σύμφωνα με πληροφορίες διέρρευσαν νέα πλάνα, τα οποία φέρεται να ανήκουν στο αμερικανικό μαχητικό αεροσκάφος F-35C, το οποίο συνετρίβη ενώ προσπαθούσε να προσγειωθεί στο αεροπλανοφόρο USS Carl Vinson στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας.

Στις εικόνες που κοινοποιήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φάνηκε ότι το πολεμικό αεροσκάφος πλησίασε τον διάδρομο προσγείωσης του αεροπλανοφόρου σε λάθος γωνία και έπεσε στη θάλασσα αφού σύρθηκε στον διάδρομο στις φλόγες.

Η αυθεντικότητα του επίμαχου βίντεο δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί από το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ. 

https://twitter.com/i/status/1490589098922364929

Στο ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ αναφέραμε: Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των ατυχημάτων που αφορούν τα F-35! Δεν εκδίδονται επίσημα οι αιτίες πτώσεων, με μια αναφορά μας ότι το υπερσύγχρονο μαχητικό αεροσκάφος F-35 της Lockheed Martin έχει εμπλακεί σε επτά περιστατικά (συμπεριλαμβανομένου του τελευταίου περιστατικού) τα τελευταία χρόνια.  

Το F-35 της Lockheed Martin, το μαχητικό αεροσκάφος που ήδη πετά από τις ΗΠΑ και τους συμμάχους της, παραμένει αμαυρωμένο από 871 ελλείψεις λογισμικού και υλικού που θα μπορούσαν να υπονομεύσουν την ετοιμότητα, τις αποστολές ή τη συντήρηση, σύμφωνα με το γραφείο δοκιμών του Πενταγώνου.

Η Lockheed έχει παραδώσει ή είναι υπό σύμβαση για 970 αεροσκάφη από δυνητικά 3.200 ή περισσότερα αεροπλάνα για τις ΗΠΑ και άλλες χώρες. Η αξιολόγηση που σκιαγραφεί τον φαινομενικά δυσεπίλυτο κατάλογο των ελαττωμάτων -είναι μειωμένος κατά μόνο δύο, από τα 873 που αναφέρθηκαν πέρυσι - παρέχει στην  κυβέρνηση Μπάιντεν μια αρχή για το πρόγραμμα F-35, 398 δισεκατομμυρίων δολαρίων που διατηρεί ισχυρή υποστήριξη στο Κογκρέσο και από αγοραστές από το εξωτερικό, παρά τα προβλήματά του.

Έναν αγώνα δρόμου φαίνεται ότι διανύουν οι ΗΠΑ  και η Lockheed Martin, προκειμένου να σώσουν το γόητρο και καμάρι τους, το  F-35 από τις αρνητικές κριτικές και τα περίεργα ατυχήματα, καθώς δεν εκδίδονται επίσημα οι αιτίες πτώσεων.

Σύμφωνα με το eurasiantimes, μια αναβάθμιση λογισμικού του Πενταγώνου 14 δισεκατομμυρίων δολαρίων, για αεροσκάφη F-35 εγκαθίσταται σε αεροπλάνα που έχουν ήδη αναπτυχθεί, παρόλο που είναι «ανώριμα, ελλιπή και ανεπαρκώς δοκιμασμένα», σύμφωνα με νέα αξιολόγηση του γραφείου δοκιμών του στρατού.

Παρόλο που το γραφείο προγράμματος σχεδίασε την προσπάθεια αναβάθμισης γύρω από τις έννοιες του εμπορικού «ευέλικτου λογισμικού», «δεν συμμορφώνεται με τις δημοσιευμένες βέλτιστες πρακτικές» και «συνεχώς αποτυγχάνει να προσφέρει τις δυνατότητες που περιέχονται στο κύριο πρόγραμμα του», σύμφωνα με την αξιολόγηση του νέου διευθυντή δοκιμών του Υπουργείου Άμυνας Nickolas Guertin.

Ένας πιθανός τομέας εστίασης είναι σαφής: το λογισμικό. Το Lockheed Martin F-35 ενσωματώνει πάνω από 8 εκατομμύρια γραμμές κώδικα υπολογιστή. Το λογισμικό που απαιτείται για την ενίσχυση των δυνατοτήτων του, μαστίζεται από ζητήματα από τότε που ξεκίνησαν οι αναβαθμίσεις το 2020. Σύμφωνα με την έκθεση, το γραφείο προγράμματος F-35 του Υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ, έχει υιοθετήσει «βελτιώσεις διαδικασίας για την αντιμετώπιση ζητημάτων ανάπτυξης λογισμικού».

Σύμφωνα με το breakingdefense, το πρόγραμμα F-35 ολοκλήρωσε την αρχική ανάπτυξη νέου υπολογιστικού υλικού για το σύστημα logistics του τζετ,  όπως ανακοίνωσε σήμερα το κοινό γραφείο προγράμματος F-35. Αυτό το ορόσημο σηματοδοτεί το πρώτο βήμα για τη μετάβαση του διαβόητου Συστήματος Πληροφοριών Αυτόνομης Λογιστικής (ALIS) του F-35, σε ένα σύγχρονο υπολογιστικό σύστημα που ονομάζεται Ενσωματωμένο Δίκτυο Επιχειρησιακών Δεδομένων ή ODIN.

Σύμφωνα με το γραφείο προγράμματος, όλοι οι μη ταξινομημένοι διακομιστές ALIS πρώτης γενιάς, έχουν πλέον αντικατασταθεί από το ODIN Base Kit, ή OBK, το οποίο είναι 75% μικρότερο και ελαφρύτερο από το παλαιό υλικό ALIS.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ