ΗΠΑ
Ενημερώθηκε στις:

Σε ποια μαχητικά αεροσκάφη υπολογίζει η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ για τις ρωσικές και κινεζικές αεροπορικές δυνάμεις

Με μια άνευ προηγουμένου αξιολόγηση απειλών, η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ βρίσκεται υπό πίεση να βελτιώσει τον στόλο της και να επιταχύνει την ανάπτυξη μαχητικών αεροσκαφών επόμενης γενιάς. Ενώ αρκετές χώρες εξακολουθούν να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν μαχητικά αεροσκάφη πέμπτης γενιάς, οι ΗΠΑ είναι πολύ μπροστά στο πρόγραμμα έκτης γενιάς.

Οι ΗΠΑ έχουν μακρά ιστορία συνεργασίας με τους συμμάχους τους για την ανάπτυξη μερικών από τα πιο προηγμένα όπλα στον κόσμο, αλλά πάντα καρπώνονται τα περισσότερα οφέλη από την άποψη της στρατιωτικής και οικονομικής ισχύος.

Αυτή η τάση φαίνεται να έχει ξεθωριάσει κάπως τα τελευταία χρόνια, με τους Ευρωπαίους και Ασιάτες συμμάχους να προσπαθούν να κατασκευάσουν τα δικά τους εγγενή όπλα. Επιπλέον, η Κίνα και η Ρωσία αυξάνουν ραγδαία την ικανότητά τους να αντιμετωπίσουν τις Ηνωμένες Πολιτείες σε πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των στρατιωτικών και τεχνικών προόδων.

Εδώ είναι πέντε μαχητικά στα οποία αναμένεται να βασιστεί η αμερικανική Πολεμική Αεροπορία στην πιθανή αντιπαράθεσή της με την Κίνα και τη Ρωσία.

Το F-22 Raptor

Το 1985, έγινε μια πρόσκληση για προτάσεις για ένα προηγμένο τακτικό μαχητικό για να αντιμετωπίσει τις αυξανόμενες σοβιετικές απειλές. Η έμφαση δόθηκε στο stealth και στην υπερταχύτητα πλεύσης και η Lockheed και η Northrop ήταν οι δύο εταιρείες που προτάθηκαν για να συμμετάσχουν σε αυτόν τον διαγωνισμό.

Η Πολεμική Αεροπορία των Ηνωμένων Πολιτειών, σχεδίαζε να αγοράσει 750 F-22 stealth αναχαιτιστές για να κατασκευάσει έναν τρομερό στόλο για τον 21ο αιώνα. Ωστόσο, λίγο μετά την πτώση της ΕΣΣΔ, οι ΗΠΑ δεν έβλεπαν πλέον την ανάγκη για αυτό το αεροσκάφος και η παραγωγή σταμάτησε το 2011, με μόνο 187 μαχητικά αεροσκάφη να παραδοθούν.

Το F-22 είναι ένα γρήγορο και ευέλικτο μαχητικό τζετ. Η σούπερ ταχύτητά του είναι περίπου 1,8 Mach, χωρίς εξωτερικά αναπτυσσόμενο οπλισμό και μεγαλύτερη από 2 Mach με μετακαυστήρες.

https://www.youtube.com/watch?v=SL1v4Kqx1dM

Το κύριο πρόβλημα με το πρόγραμμα F-22 δεν ήταν σχεδιαστικά ελαττώματα ή αναδυόμενες απειλές, αλλά η έλλειψη χρηματοδότησης. Το 1985, το κόστος 750 νέων F-22 υπολογίστηκε σε περίπου 44 δισεκατομμύρια δολάρια. Το εκτιμώμενο κόστος για 187 τζετ όταν σταμάτησε η παραγωγή το 2011 ήταν περίπου 67 δισεκατομμύρια δολάρια.

Μετά από μια θανατηφόρα συντριβή το 2010, που συνδέεται με το σύστημα οξυγόνου, το αεροσκάφος καθηλώθηκε για να διερευνήσει την αιτία και τα συστήματα οξυγόνου έκτακτης ανάγκης εγκαταστάθηκαν από το 2012 και μετά.

Όπως ανέφεραν πρόσφατα οι EurAsian Times, η Lockheed Martin κέρδισε ένα συμβόλαιο με την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ άνω των 10,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την παροχή Advanced Raptor Enhancement and Sustainment για το Γραφείο Προγράμματος F-22.

Αυτή η νέα σύμβαση περιλαμβάνει την αγορά κιτ υλικού, καθώς και υπηρεσίες όπως ενημερώσεις, προσθήκες και επισκευές πέρα ​​από τις υπηρεσίες επιμελητείας που βασίζονται στην απόδοση, για τη συντήρηση και τον εκσυγχρονισμό του F-22 Raptor jet.

Το Firepower και το Tech Edge του F-35 Lightning II

Το F-35 αναπτύχθηκε τις δεκαετίες του 1980 και του 1990 ως απάντηση στην επιθυμία ανάπτυξης ενός μαχητικού Joint Strike Fighter (JSF), που θα συνδύαζε τις απαιτήσεις των μαχητικών αεροσκαφών σε ένα ενιαίο πακέτο. Το Σώμα Πεζοναυτών ήθελε έναν αντικαταστάτη για το τζετ Harrier, ενώ η Πολεμική Αεροπορία και το Ναυτικό ήθελαν μια επίθεση/μαχητικό πολλαπλών ρόλων για να αντικαταστήσει τα F-16, F-14 και A-6.

Με όλες αυτές τις προδιαγραφές ενσωματωμένες, η Lockheed και η Boeing επιλέχθηκαν να αναπτύξουν σχέδια το 1997. Το F-35 αναπτύχθηκε σε συνεργασία με συμμάχους ως μαχητικό κοινής επίθεσης.

Εκτός από τις ΗΠΑ, οι χώρες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα ήταν η Μεγάλη Βρετανία και η Ιταλία. Η Lockheed επιλέχθηκε τελικά να αναπτύξει το JSF μετά από μια αξιολόγηση ιδέας.

Το μοντέλο της Πολεμικής Αεροπορίας, το F-35A, έχει σχεδιαστεί για κανονική απογείωση και προσγείωση. Το F-35B των Πεζοναυτών είχε παραλλαγή σύντομης απογείωσης και κάθετης προσγείωσης, ενώ το F-35C του Πολεμικού Ναυτικού σχεδιάστηκε για αποστολές μεταφοράς.

Το 2012, τόσο τα μοντέλα Α όσο και Β διατέθηκαν για επιχειρησιακή εκπαίδευση. Λίγο αργότερα, η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ και το Σώμα Πεζοναυτών των ΗΠΑ άρχισαν να εκπαιδεύουν πιλότους και προσωπικό συντήρησης και το F-35 μπήκε σε υπηρεσία.

Το Lockheed Martin F-35 Lightning II διαθέτει γυάλινο πιλοτήριο, που σημαίνει ότι αντί για διακριτό αναλογικό εξοπλισμό, οι αισθητήρες και οι μετρητές εμφανίζονται στις οθόνες των υπολογιστών. Το κράνος του πιλότου έρχεται σε επαφή με τη σουίτα αεροηλεκτρονικών ειδών του αεροσκάφους, για να παρέχει δεδομένα προβολής heads-up.

Οι ενσωματωμένοι αισθητήρες του κράνους, του επιτρέπουν να «βλέπει» μέσα από το αεροσκάφος, δίνοντας στους πιλότους μια άποψη του κράνους που διαφορετικά θα ήταν ορατή μόνο στις οθόνες του πιλοτηρίου.

Ωστόσο, εάν οι βελτιώσεις στο Block IV δεν εφαρμοστούν έγκαιρα, η Ουάσιγκτον ανησυχεί ότι το μαχητικό της F-35, το πιο ακριβό οπλικό σύστημα στον κόσμο, μπορεί να μείνει πίσω.

Η Πολεμική Αεροπορία των Ηνωμένων Πολιτειών, σχεδίαζε να επιταχύνει τις αναβαθμίσεις Block IV των υπαρχόντων αεροσκαφών της, ώστε να μπορούν να επωφεληθούν από τις απαραίτητες βελτιώσεις. Επιπλέον, πολλές άλλες χώρες όπως η Ισπανία και η Ελλάδα, είναι πρόθυμες να αγοράσουν αυτή την πλατφόρμα για να ενισχύσουν τις αεροπορικές τους δυνάμεις.

Πρόγραμμα NGAD 6ης γενιάς

Η Πολεμική Αεροπορία των Ηνωμένων Πολιτειών, φέρεται να ανακοίνωσε πέρυσι ότι σχεδίασε κατασκεύασε και δοκίμασε, ένα μυστικό πρωτότυπο ενός νέου μαχητικού αεροσκάφους μέσα σε μόλις ένα χρόνο. Το μυστικό μαχητικό, που πιστεύεται ότι είναι έκτης γενιάς, είναι μέρος του προγράμματος Next Generation Air Dominance (NGAD) της Πολεμικής Αεροπορίας, το οποίο στοχεύει να ενισχύσει και τελικά να αντικαταστήσει το F-22 Raptor.

Το διάγραμμα του NGAD φαίνεται στην  εξαμηνιαία έκθεση εξαγορών της Πολεμικής Αεροπορίας, η οποία κυκλοφόρησε πρόσφατα.

Το αεροπλάνο που απεικονίζεται είναι ένα μεγάλο μαχητικό αεροσκάφος σε σχήμα διαμαντιού με τεράστιες εισαγωγές αέρα κινητήρα, που εκτείνονται αριστερά και δεξιά του πιλοτηρίου, προστατευμένο από ραντάρ. Το αεροπλάνο διαθέτει επίσης δύο κινητήρες, ένα πιλοτήριο με θόλο με φυσαλίδες και δύο κατακόρυφους σταθεροποιητές που διπλώνουν επίπεδα στα φτερά όταν δεν χρησιμοποιείται.

Η εικόνα, υπονοούσε επίσης τη δυνατότητα ενημέρωσης των συστημάτων όπλων και κινητήρα του αεροσκάφους. Οι εκδόσεις V1, V2 και V3 των πυραύλων αέρος-αέρος, του εξοπλισμού προσγείωσης και των κινητήρων απεικονίζονται δίπλα στο μαχητικό. Η σύντηξη του σώματος και των φτερών, θα είχε ως αποτέλεσμα έναν τεράστιο εσωτερικό όγκο που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την αποθήκευση καυσίμων και όπλων σε εσωτερικά δωμάτια όπλων.

Οι ισχυροί «Αετοί» και «Γεράκια»

Η σειρά μαχητικών αεροσκαφών Boeing F-15 εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά και ισχυρά στον κόσμο. Οι παραλλαγές F-15A και B του μαχητικού «Eagle» έχουν αποσυρθεί από τις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ τα γερασμένα αεροσκάφη F-15C και D σύντομα θα παροπλιστούν.

Η Πολεμική Αεροπορία σχεδιάζει να συνεχίσει να πετά τα σημαντικά αναβαθμισμένα αεροσκάφη της F-15E «Strike Eagle» και F-15EX «Eagle II».

Το μαχητικό Boeing F-15E διπλού ρόλου είναι ένα μαχητικό υψηλής τεχνολογίας, μεγάλης εμβέλειας, τακτικής και αναχαιτιστών. Είναι η πιο πρόσφατη έκδοση του Eagle, ενός δικινητήριου μαχητικού αεροσκάφους με ταχύτητα 2,5 Mach.

Σε σύγκριση με τα παλαιότερα μοντέλα F-15C Eagle και F-15E Strike Eagle, το F-15EX περιλαμβάνει μια σειρά ενημερώσεων, όπως το σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου Eagle Passive/Active Warning and Survivability System, ένα ψηφιακό πιλοτήριο, την πιο προηγμένη αποστολή ADCP II της Honeywell. υπολογιστής και χειριστήρια πτήσης fly-by-wire.

Το F-16 Fighting Falcon, ένα μακροχρόνιο αγαπημένο της Πολεμικής Αεροπορίας, θα συνεχίσει να εξυπηρετεί, αν και με διαφορετική ιδιότητα. Το ανεκτέλεστο της Lockheed Martin με 128 μαχητικά αεροσκάφη F-16, όλα για ξένες στρατιωτικές πωλήσεις, δεν θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2026 και η εταιρεία αναμένει περισσότερες παραγγελίες.

Τα μαχητικά αεροσκάφη F-16 μπορεί να πετούν στα τέλη της δεκαετίας του 2060 ή μετά. Επιπλέον να υπενθυμίσουμε, η Τουρκία εξέφρασε επίσης πρόσφατα ενδιαφέρον για την αγορά 40 F-16 για την αναβάθμιση της αεροπορίας της, ενώ η Ελλάδα και η Ταϊβάν αναβαθμίζουν στην τελευταία έκδοση Viper.

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ρωσική τράπεζα και Πούτιν
Ρωσία 0

Έξω Φρενών οι Ρώσοι! Τούρκοι, Κινέζοι και Άραβες καθυστερούν ή ακυρώνουν τελείως τις πληρωμές ρωσικού πετρελαίου φοβούμενοι τις κυρώσεις των ΗΠΑ

«Η αμερικανική και ευρωπαϊκή πίεση δημιούργησε προβλήματα στις πληρωμένες μας» είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνο,...
Ένοπλες Συρράξεις 0

Σοβαρές ζημιές υπέστη το Ρωσικό σκάφος "Yamal" στην Κριμαία- Απομακρύνεται η πιθανότητα Ρωσικής αποβατικής ενέργειας στην Οδησσό

Η Κριμαία δεν είναι ασφαλής για τον Ρωσικό στόλο, ο οποίος αναγκαστικά έχει μετακινηθεί κατά κύριο λόγο ανατολικότερα...