ΗΠΑ
Ενημερώθηκε στις:

Πεζοναύτες για κλάματα: Οι Αμερικανοί πεζοναύτες δεν έχουν όχημα αποβίβασης- «Μπάζουν» νερά

Το Αμερικανικό Σώμα Πεζοναυτών θα κρατήσει τον στόλο του με αμφίβια επιθετικά οχήματα ηλικίας δεκαετιών εκτός νερού, εκτός από περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, ανακοίνωσε η υπηρεσία την Τετάρτη.

Η απαγόρευση αυτή, καθιστά μόνιμους τους περιορισμούς που οι Πεζοναύτες έθεσαν στα vintage αμφίβια τεθωρακισμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού της εποχής του 1970, μετά το περιστατικό AAV το 2020 που σκότωσε οκτώ πεζοναύτες και έναν ναύτη, σε ένα εκπαιδευτικό περιστατικό στα ανοικτά των ακτών της Καλιφόρνια και οδήγησε σε αρκετές μεταγενέστερες έρευνες .

«Το Σώμα Πεζοναυτών των ΗΠΑ, αποφάσισε να απαγορεύσει σε ολόκληρο τον στόλο των παρακολουθούμενων Αμφιβίων Επιθετικών Οχημάτων , ή AAV, να συμμετέχει σε τακτικές προγραμματισμένες αναπτύξεις ή να εισέρχεται στο νερό για οποιονδήποτε λόγο, εκτός από την υποστήριξη επιχειρήσεων αντιμετώπισης καταστάσεων έκτακτης ανάγκης», αναφέρει η ανακοίνωση.

https://www.youtube.com/watch?v=8bmMenYYkOM

Αυτό έρχεται, περισσότερο από ένα χρόνο μετά τη βύθιση ενός AAV κατά τη διάρκεια μιας εκπαιδευτικής άσκησης , σκοτώνοντας οκτώ πεζοναύτες και έναν ναύτη του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ, ένα ατύχημα που αποδόθηκε σε μια σειρά αποτυχιών συντήρησης, εκπαίδευσης και ηγεσίας. Το Σώμα εργάζεται ήδη για την αντικατάσταση των παλαιών AAV του με νέα αμφίβια οχήματα μάχης 8x8 με τροχούς ή ACV, αλλά επίσης βρίσκεται σε διαδικασία μείωσης των δυνατοτήτων του για βαρέα οχήματα, ως μέρος ενός ριζικού επανασχεδιασμού της συνολικής δομής της δύναμης του.

Τα θανατηφόρα γεγονότα της 30ης Ιουλίου 2020, σημάδεψαν το τέλος μιας «αλυσίδας αποτυχίας» που ξεκίνησε επτά μήνες πριν, όταν μια διμοιρία AAV που ανήκε στο 3ο Τάγμα Εφόδου Αμφιβίων στο στρατόπεδο Pendleton, Καλιφόρνια, έλαβε μη λειτουργικά αμφίβια οχήματα μόλις λίγους μήνες προτού ενταχθούν στην 15η θαλάσσια εκστρατευτική μονάδα, για να εκπαιδευτούν για ανάπτυξη στο εξωτερικό, σύμφωνα με τον ανώτερο ερευνητή.

https://youtu.be/QPk2YWkUZb8?t=49

Το τάγμα «δεν εκπαίδευσε ή εξόπλισε σωστά αυτή τη Διμοιρία AAV για έναν πολύ δύσκολο κύκλο εκπαίδευσης και ανάπτυξη MEU», έγραψε ο ερευνητής. «Σχημάτισαν τη διμοιρία αργά, η διμοιρία δεν ήταν κατάλληλα εκπαιδευμένη και δεν αξιολογήθηκε για να ενταχθεί στην 15η MEU και τους ανατέθηκαν AAV σε φρικτή κατάσταση», είπε.

Το Σώμα Πεζοναυτών ανακοίνωσε νωρίτερα σήμερα τις νέες πολιτικές για τη χρήση των AAV του, η κύρια δουλειά των οποίων, είναι η μεταφορά στρατευμάτων και εξοπλισμού στην ξηρά από αμφίβια πολεμικά πλοία. Δεν είναι ξεκάθαρο πόσα AAVs, από τα οποία υπάρχουν πολλές παραλλαγές, διαθέτει η υπηρεσία συνολικά επί του παρόντος. Μια έκδοση του 2016 του The Military Balance , ανέφερε τον αριθμό σε 1.311 οχήματα. 

Αυτή είναι μια ανατροπή μιας απόφασης που έλαβαν οι Πεζοναύτες τον Απρίλιο, να επιτρέψουν στα AAV σε όλη την υπηρεσία  στο νερό μετά την ολοκλήρωση ορισμένων επιθεωρήσεων των οχημάτων και αφού οι μονάδες αμφίβιων οχημάτων πέρασαν από νέες διαδικασίες πιστοποίησης, σχετικά με τη λειτουργία τους. Ορισμένες μονάδες, είχαν ήδη αρχίσει να το κάνουν πριν από τότε , αφού πληρούσαν τις καθορισμένες απαιτήσεις, προκειμένου να ανταποκριθούν στις προγραμματισμένες επιχειρησιακές και εκπαιδευτικές απαιτήσεις.

Ο διοικητής του Σώματος, έχει πλέον επιβάλει πλήρη απαγόρευση χρήσης τους στο υδάτινο περιβάλλον. Αυτό ισχύει για όλα τα σενάρια για την ανάπτυξη στρατευμάτων και τη διεξαγωγή ασκήσεων. Το AAV επιτρέπεται να εισέλθει στο νερό «μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο για να ανταποκριθεί σε καταστάσεις κρίσης». Η απαγόρευση λειτουργίας οφείλεται στο γεγονός, ότι μετά τον θάνατο των Πεζοναυτών κατά την προσγείωση σε αμφίβια, τα τεχνικά προβλήματα αυτών των οχημάτων μάχης USMC δεν εξαλείφθηκαν.

Ωστόσο, ανακοινώνοντας τις νέες πολιτικές σχετικά με την απασχόληση AAV σήμερα, το Σώμα Πεζοναυτών παραδέχτηκε ότι "το 76% των καθηκόντων του είναι ήδη επίγεια", γεγονός ,που εγείρει ερωτήματα σχετικά με το πόσο χρήσιμα ήταν τα οχήματα για αμφίβιες επιχειρήσεις ακόμη και πριν αυτή την απόφαση. Υπάρχει επίσης το ερώτημα για το τι θα συμβεί τώρα με την ικανότητα των πληρωμάτων AAV, στα σετ δεξιοτήτων που χρειάζονται για να μπορούν να λειτουργούν με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα σε ένα αμφίβιο πλαίσιο, εάν δεν μπορούν να εξασκηθούν στο νερό στο μέλλον. Αυτό θα μπορούσε να περιορίσει την ικανότητα του Σώματος Πεζοναυτών να αναπτύξει οποιονδήποτε σημαντικό αριθμό AAV, σε αυτά τα περιβάλλοντα στο μέλλον ακόμη και σε σενάριο έκτακτης ανάγκης.

https://youtu.be/a8cEzVbk9vU?t=45

Ακόμη και με όλα αυτά κατά νου, μένει να δούμε πώς οι νέοι κανόνες του Σώματος Πεζοναυτών σχετικά με τη χρήση των AAV, θα επηρεάσουν τελικά τις δραστηριότητές του. Η πρωτοβουλία Force Design 2030 της υπηρεσίας, την οποία παρουσίασε πέρυσι, υπογραμμίζει σημαντικά τη σημασία των παραδοσιακών τεθωρακισμένων οχημάτων, αμφίβιων ή άλλων. Ως μέρος αυτού του σχεδίου δομής δύναμης, το Σώμα θα έχει εκχωρήσει ολόκληρο τον στόλο του από άρματα μάχης M1 Abrams και άλλα βαρέα τεθωρακισμένα οχήματα έως το 2023. 

Συνολικά, ότι κι αν συμβεί στον στόλο AAV του Σώματος Πεζοναυτών στο μέλλον, αυτά τα οχήματα φαίνεται να εισέρχονται σταθερά στο λυκόφως της σταδιοδρομίας τους, μετά από σχεδόν πέντε δεκαετίες υπηρεσίας, και οι μέρες που δραστηριοποιούνται στο νερό φαίνεται να έχουν τελειώσει. 

 

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ένοπλες Συρράξεις 0

Έτοιμο να σπάσει το ουκρανικό μέτωπο-Forbes : Οι πανικόβλητοι Ουκρανοί διοικητές αναπτύσσουν ανεκπαίδευτες ταξιαρχίες στην μάχη

Η κατάσταση μέσα και γύρω από το Οχερέτινο και την Νοβομπαχμούτοβα είναι τραγική ενώ ρωσική 90η Τεθωρακισμένη μεραρχία...