ΗΠΑ

Κάτι ψάχνουν! Η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ ψάχνει για νέο εκπαιδευτικό μαχητικό αεροσκάφος

Η Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία εξετάζει ένα νέο εκπαιδευτικό αεροσκάφος, ένα αεροσκάφος που προορίζεται να μιμηθεί τα μαχητικά αεροσκάφη 4ης και 5ης γενιάς και να μπορεί να εκπαιδεύει καλύτερα τους νεότερους πιλότους μαχητικών της υπηρεσίας πώς να πετούν στη μάχη.

Η Πολεμική Αεροπορία, εξέδωσε αίτημα για πληροφορίες (RFI) για το Advanced Tactical Trainer (ATT) στις 12 Οκτωβρίου. Η υπηρεσία αναζητά τουλάχιστον 100 αεροσκάφη, ως μέρος μιας μεγαλύτερης προσπάθειας εκσυγχρονισμού του προγράμματος εκπαίδευσης μαχητικών.

Τα νέα αεροσκάφη, ωστόσο, σίγουρα θα χρησιμοποιηθούν όχι μόνο για εκπαίδευση πιλότων, αλλά θα παρέχουν επίσης αεροπορική υποστήριξη και θα χρησιμεύουν ως τακτικό υποκατάστατο μαχητών των υπαρχόντων και μελλοντικών μαχητικών πρώτης γραμμής της Πολεμικής Αεροπορίας των Ηνωμένων Πολιτειών.

Οι τελευταίες πληροφορίες για το ATT, επιβεβαιώνουν ότι τα εκπαιδευτικά τζετ θα χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν το έργο Reforge , μια εντελώς νέα εκπαιδευτική ιδέα που ανακοινώθηκε πέρυσι από την Air Combat Command (ACC).

Ο στόχος του τακτικού υποκατάστατου, είναι να δημιουργήσει μια πλατφόρμα εκπαίδευσης χαμηλού κόστους με πιλοτήριο παρόμοιο με αυτό ενός προηγμένου μαχητικού αεροσκάφους πρώτης γραμμής, όπως το πρόγραμμα stealth F-35 πέμπτης γενιάς. Το παρόν πρόγραμμα T-7A, το οποίο καλύπτει 351 αεροσκάφη, κρίνεται ανεπαρκές για να καλύψει όλες τις μελλοντικές απαιτήσεις εκπαίδευσης αεριωθούμενων, όπως προβλέπεται στο Reforge.

Η Πολεμική Αεροπορία, υπέγραψε συμβόλαιο 9,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων με την Boeing το 2018, για την κατασκευή 351 εκπαιδευτικών επόμενης γενιάς. Το επόμενο έτος, παρουσιάστηκε το T-7A Red Hawk.

Πολλοί ηγέτες υπηρεσιών ενθουσιάστηκαν από τη χρήση της ψηφιακής μηχανικής, της ανοιχτής αρχιτεκτονικής και άλλων επαναστατικών διαδικασιών σχεδιασμού, που θεωρήθηκαν νέο μοντέλο για γρήγορη και αποτελεσματική ανάπτυξη αεροσκαφών.

Το T-7 προορίζεται να αντικαταστήσει το επιρρεπές σε ατυχήματα εκπαιδευτικό τζετ Τ-38. «Καθημερινά, τα αεροπλάνα T-38 είναι ένα βήμα πιο μακριά από την προηγμένη αεροηλεκτρονική, την προηγμένη ανίχνευση και την προηγμένη επεξεργασία των σύγχρονων μαχητικών. Γι' αυτό δεν μπορούμε να καλύψουμε αυτό το κενό αρκετά γρήγορα», δήλωσε ο στρατηγός Μαρκ Κέλι, επικεφαλής της Διοίκησης Αεροπορικής Μάχης, στις 25 Οκτωβρίου.

Τι ψάχνει η USAF; 

Σε σύγκριση με το T-7A, το Advanced Tactical Trainer θα είχε πιθανότατα ένα ξεχωριστό σύνολο δυνατοτήτων. Η Πολεμική Αεροπορία προτείνει να έχει εξωτερικά σκληρά σημεία για εκπαίδευση όπλων, λοβούς ηλεκτρονικού πολέμου, λοβούς οργάνων ελιγμών αεροπορικής μάχης και δεξαμενές καυσίμων.

https://twitter.com/Saab/status/1419674297661067268?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1419674297661067268%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Feurasiantimes.com%2Fus-air-force-looking-for-new-fighter-jet-trainer%2F

Το RFI αναφέρει επίσης, ότι εξετάζεται ένας αισθητήρας υπέρυθρης αναζήτησης και παρακολούθησης (IRST).

Η Πολεμική Αεροπορία δεν έχει ακόμη καθορίσει ένα χρονοδιάγραμμα για την προμήθεια των πρόσθετων εκπαιδευτικών τζετ, καθώς και τον αριθμό των αεροσκαφών που θα χρειαστούν. Το RFI, από την άλλη πλευρά, εντόπισε μια απαίτηση για 100 νέους Προηγμένους Τακτικούς Εκπαιδευτές, με δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης μέσω της παρακολούθησης παρτίδων 50 αεροσκαφών.

Η υπηρεσία θέλει ένα διθέσιο αεροπλάνο με ασφαλή, ανοιχτή αρχιτεκτονική, οθόνη μεγάλης περιοχής και δυνατότητες ασφαλούς μετάδοσης, μεταξύ άλλων. Ο στρατός αναζητά επίσης μια οθόνη χαμηλού κόστους τοποθετημένη σε κράνος, ένα αυτόματο σύστημα αποφυγής σύγκρουσης εδάφους και γεννήτριες επαρκείς για την τροφοδοσία πτερυγίων, κεραιών και σταθμών ηλεκτρονικών συστημάτων. 

Μελλοντική Εκπαίδευση Πιλότων

Το Reforge είναι μια ιδέα από την Air Combat Command, που μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στην εκπαίδευση πιλότων μαχητικών. Ο στρατηγός Μάικ Χολμς, ο επικεφαλής του ACC, ανακοίνωσε την ιδέα Reforge στις αρχές του 2019, ζητώντας τον εκσυγχρονισμό μιας εκπαιδευτικής επιχείρησης που εξακολουθούσε να βασιζόταν σε έννοιες που δημιουργήθηκαν, κυρίως για να εξυπηρετήσουν τις απαιτήσεις του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.

https://twitter.com/BoeingDefense/status/1364268252629762049?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1364268252629762049%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Feurasiantimes.com%2Fus-air-force-looking-for-new-fighter-jet-trainer%2F

Ένας μελλοντικός πιλότος μαχητικού επί του παρόντος, περνάει από ένα πρόγραμμα τριών τμημάτων Προπτυχιακής Εκπαίδευσης Πιλότων (UPT), με το εκπαιδευτικό στροβιλοκινητήρα T-6A Texan II να χρησιμοποιείται στη δεύτερη φάση.

Η τρίτη φάση, κοινώς γνωστή ως εκπαίδευση πτήσεων με οδηγό (LIFT), περιλαμβάνει επιπλέον χρόνο στο T-6A πριν από τη μετάβαση στο εκπαιδευτικό τζετ T-38 Talon, το οποίο τελικά θα αντικατασταθεί από το T-7A.

Στη συνέχεια, οι πιλότοι προχωρούν στο μάθημα Introduction to Fighter Fundamentals (IFF), το οποίο διαχειρίζεται μια Μονάδα Επίσημης Εκπαίδευσης (FTU) και το οποίο παρέχει εμπειρία με το συγκεκριμένο μαχητικό αεροσκάφος πρώτης γραμμής που θα πετάξουν.

Είναι κατανοητό, ότι η Πολεμική Αεροπορία θα ήθελε να εκπαιδεύσει πιλότους μαχητικών, σε ένα αεροσκάφος που δεν απαιτεί χρόνο σε ένα πραγματικό μαχητικό αεροσκάφος, ειδικά το F-35, το οποίο έχει αποδειχθεί ότι είναι πιο ακριβό από το αναμενόμενο. 

Επιπλέον, η ύπαρξη εκπαιδευτικών T-7A με επιχειρησιακές μονάδες μαχητικών, θα μπορούσε απλώς να είναι ένα μέσο για την παράταση της διάρκειας ζωής των αεροσκαφών των πολεμικών αεροσκαφών γενικά, κάτι που η Πολεμική Αεροπορία έχει ήδη επιδείξει σε μικρότερη κλίμακα.

 

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ