Ένοπλες Συρράξεις

KF-21N : Η KAI αποκαλύπτει το νέο μαχητικό της στην Έκθεση DX Korea 2022

Η Korea Aerospace Industries (KAI), αποκάλυψε ένα μοντέλο κλίμακας του KF-21N κατά τη διάρκεια του DX Korea 2022. Είναι η μεταφερόμενη έκδοση του εγχώριου μαχητικού αεροσκάφους 4,5 γενιάς της εταιρείας, γνωστό ως έργο KF-21 / KFX και προορίζεται για το CVX πρόγραμμα αεροπλανοφόρου.

Σύμφωνα με τον πίνακα πληροφοριών που εμφανίζεται στην έκθεση, το KF-21N έχει μήκος 17,1 μέτρα, ύψος 5,2 μέτρα και πλάτος 12,3 μέτρα. Μπορεί να πετάξει με μέγιστη ταχύτητα 1,6 Mach με ωφέλιμο φορτίο 7620 kg. Το MTOW (Μέγιστο βάρος απογείωσης) είναι περίπου 25600 κιλά. Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό του KF-21N, είναι ότι το μέγεθος είναι πολύ μεγαλύτερο από το F-35B της Lockheed Martin και το επίγειο KF-21. 

Το μαχητικό αεροσκάφος, υιοθέτησε γάντζους σύλληψης κάτω από την άτρακτό του και το σύστημα αναδίπλωσης φτερών που επιτρέπει ευκολότερη και πιο αποτελεσματική διαμονή, στον περιορισμένο χώρο του CVX στο κατάστρωμα ή το υπόστεγο του. Τα φτερά επίσης, του KF-21N είναι μεγαλύτερα από αυτά του αρχικού KF-21.

Η KAI εξήγησε ότι η εταιρεία θα ήθελε να προτείνει ένα μόνο κάθισμα για το KF-21N, για λειτουργική αποτελεσματικότητα. Η εταιρεία κατασκεύαζε τόσο μονοθέσια όσο και διθέσια  για το αεροσκάφος  KF-21. Ανέφερε επίσης, με βεβαιότητα ότι το KF-21N είναι το πρώτο μαχητικό αεροσκάφος 4,5 γενιάς, που θα είναι εξοπλισμένο με διπλούς κινητήρες.

Σύμφωνα με το Naval News, οι αριθμητικές προδιαγραφές που περιγράφονται στον πίνακα πληροφοριών, βασίζονται σε μια έκδοση CATOBAR του αεροσκάφους. Τα τοποθετήσιμα όπλα θα περιλαμβάνουν τόσο ξένους όσο και εγχώριους πυραύλους, όπως πυραύλους αέρος-αέρος και αέρος-εδάφους. Η KAI είπε ότι, ο χώρος του αεροσκάφους για πυρομαχικά, σχεδιάστηκε λαμβάνοντας υπόψη τις μελλοντικές πυραυλικές εξελίξεις.

Το Naval News έμαθε από στελέχη της εταιρείας ότι, η KAI εξετάζει τόσο το CATOBAR (Catapult Assisted Take-Off But Arrested Recovery) όσο και το STOBAR (Short Take-Off But Arrested Recovery), για το ελαφρύ ή μεσαίου μεγέθους αεροπλανοφόρο του Κορεατικού Ναυτικού. Ένα άλλο άτομο υπό τον όρο της ανωνυμίας ανέφερε, ότι υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να είναι πιθανή η αύξηση του μεγέθους του CVX ως προς την χωρητικότητα, αλλά είπε ότι η απόφαση εξαρτάται από την κυβέρνηση της Κορέας. 

«Προτείνουμε μόνο την ιδέα των λειτουργιών και ένα βασικό σχέδιο στην κυβέρνηση και φτιάξαμε αυτό το mockup, λαμβάνοντας υπόψη τις απογειώσεις τόσο του CATOBAR όσο και του STOBAR, καθώς δεν ξέρουμε πώς θα ήταν τελικά ο σχεδιασμός CVX. Η σχεδίασή μας του KF21-N δεν σχετίζεται με την προτίμηση του Κορεατικού Ναυτικού και δεν μας έχει πει ο στρατός να σχεδιάσουμε με συγκεκριμένο τρόπο», ανέφερε η ανώνυμη πηγή.

Η KAI εξήγησε επίσης ότι, το KF-21N θα ήταν συμβατό τόσο με ελαφρούς όσο και με μεσαίου μεγέθους αερομεταφορείς. Ωστόσο, η KAI απέφυγε να σχολιάσει, πόσα KF-21N θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν στο CVX λέγοντας ότι, η κατασκευή και ο σχεδιασμός του αερομεταφορέα θα διενεργούνταν από ένα συμβεβλημένο ναυπηγείο. 

Εάν ο θάλαμος πτήσης του CVX έχει μήκος 250 μέτρα, τότε το STOBAR μπορεί να είναι μια βιώσιμη επιλογή, πρόσθεσε η KAI. Επιπλέον, τα αεροσκάφη STOBAR θα είχαν λιγότερα όπλα σε σύγκριση με το CATOBAR, λόγω των τεχνικών περιορισμών στο μέγιστο βάρος πυρομαχικών. Αρνήθηκε  παράλληλα να παράσχει συγκεκριμένα στοιχεία, σχετικά με το μέγιστο βάρος πυρομαχικών του STOBAR KF-21N για λόγους ασφαλείας.

Η KAI έδειξε ενδιαφέρον για την εξαγωγή KF-21N, αλλά εξέφρασε την ανησυχία ότι ο αριθμός των χωρών που διαθέτουν λειτουργικά αεροπλανοφόρα είναι πολύ λίγος. 

 Όσον αφορά τη δυνατότητα ανάπτυξης του KF-21N σε αεροσκάφη πέμπτης γενιάς όπως το F-35, η KAI σχολίασε ότι η κυβέρνηση της Κορέας πρέπει να λάβει μια απόφαση. Ο διευθυντής πρότεινε επανδρωμένη και μη επανδρωμένη ομάδα (MUM-T) και το UCAV της Korean Air ως λύσεις, για την κάλυψη του υφιστάμενου κενού  και την εγγύηση πρακτικών λειτουργιών.

 Παρά το γεγονός ότι, η περαιτέρω βελτίωση της σειράς KF-21 θα εξαρτηθεί από την DAPA και το Υπουργείο Άμυνας, η KAI υπέδειξε το σχέδιό της να εφαρμόσει έγκαιρα τη βελτίωση του επίγειου KF-21 στην παραλλαγή του αερομεταφορέα, καθώς το 4.5 γενιάς μαχητικό σχεδιάστηκε αρχικά ως σχέδιο που θα εξελισσόταν περισσότερο στο μέλλον.

Η KAI προβλέπει ότι, η ανάπτυξη του KF-21N θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με την πραγματική ανάπτυξη του CVX το 2033, πράγμα που σημαίνει ότι ένας συμβεβλημένος ναυπηγός θα έχει άλλα 11 χρόνια για να ολοκληρώσει ένα τελικό σχέδιο και να κατασκευάσει έναν αερομεταφορέα και ότι η KAI θα μπορούσε να προσαρμόσει ανάλογα το KF-21N .

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ