Κόσμος

Ο Τραμπ δήλωσε πως ο Ζελένσκι "τα πηγαίνει καλά" απέναντι στη Ρωσία

Ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, Ντόναλντ Τραμπ, δήλωσε ότι ο Ουκρανός ομόλογός του, Βολοντιμίρ Ζελένσκι, τα πηγαίνει καλά στον πόλεμο εναντίον των ρωσικών δυνάμεων που εισέβαλαν εδώ και περισσότερα από 4 χρόνια στη χώρα.

«Τα πηγαίνει αρκετά καλά. Τουλάχιστον κρατάει τη θέση του. Πολλοί άνθρωποι πεθαίνουν και από τις δύο πλευρές, αλλά πιστεύω ότι τα πηγαίνει αρκετά καλά», δήλωσε ο Τραμπ αναφερόμενος στον Ζελένσκι, σε δηλώσεις του προς δημοσιογράφους στο Oval Office.

Ο Αμερικανός πρόεδρος πάντως στο πρόσφατο παρελθόν είχε δηλώσει δημόσια ότι Ζελένσκι δεν διέθετε τα «χαρτιά» για να νικήσει τους Ρώσους.

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ