Κόσμος
Ενημερώθηκε στις:

Κίνηση ''ματ'' από τα ΗΑΕ: Προμηθεύονται δύο νέα δεξαμενόπλοια από την Κίνα για τη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου

Η ADNOC Logística y Servicios, η εταιρεία μεταφορών που συνδέεται με την Εθνική Εταιρεία Πετρελαίου του Άμπου Ντάμπι, απέκτησε αυτήν την εβδομάδα δύο νέα πλοία για τη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου που θα ενσωματωθούν στον στόλο της με στόχο την αύξηση της παραγωγής της σε ένα ευαίσθητο παγκόσμιο πλαίσιο .

Η Κίνα θα προμηθεύσει το Άμπου Ντάμπι με αυτά τα δύο νέα δεξαμενόπλοια, τα οποία θα είναι στη διάθεση της ADNOC από το 2025 . Αυτό ανακοίνωσε η κρατική εταιρεία πετρελαίου σε ανακοίνωσή της με την οποία δημοσιοποίησε την κατασκευή δύο δεξαμενόπλοιων στο ναυπηγείο Jiangnan στη Σαγκάη. Το μέγεθός του αναμένεται να ξεπεράσει κάθε άλλο πλοίο του στόλου του, που είναι κατά μέσο όρο περίπου 137.000 κυβικά μέτρα, με 175.000 κυβικά μέτρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κάθε πλοίο θα μπορεί να μεταφέρει μια ποσότητα υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) που θα αρκεί για να τροφοδοτήσει 45.000 σπίτια για ένα χρόνο . Οι νέοι μεταφορείς LNG θα είναι κρίσιμοι παράγοντες για την ανάπτυξη της στρατηγικής ανάπτυξης της ADNOC το 2030, υποστηρίζοντας την τρέχουσα δραστηριότητα LNG καθώς και τις φιλοδοξίες της να αυξήσει την ικανότητα παραγωγής υγροποιημένου φυσικού αερίου.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ADNOC Logistics and Services, καπετάνιος Abdulkareem Al Masabi, δήλωσε ότι η επέκταση και ο εκσυγχρονισμός του στόλου μας LNG «θα αποτελέσει βασικό στοιχείο στη στρατηγική ανάπτυξης της ADNOC L&S» . "Αυτή η εξαγορά βοηθά στο μέλλον τον στόλο μας με πιο βιώσιμα και σύγχρονα πλοία ικανά να εξυπηρετούν τους πελάτες μας για τα επόμενα 25 χρόνια και εμβαθύνει τη συνεργασία μας με την Jiangnan Shipyard."

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ναυπηγείου Jiangnan δήλωσε ότι είναι «περήφανος» που επεκτείνει τη σχέση του με την εταιρεία των Εμιράτων : «Αυτή η παραγγελία για μεγάλα πλοία LNG είναι άλλο ένα ορόσημο στο στρατηγικό χαρτοφυλάκιο του ναυπηγείου Jiangnan. Δεσμευόμαστε να παραδίδουμε έγκαιρα αυτά τα πλοία, με καλή ποιότητα και να εγγυόμαστε τη μέγιστη ικανοποίηση των πελατών.»

Η ADNOC στοχεύει να αυξήσει την παραγωγική της ικανότητα πετρελαίου κατά 25% για την επόμενη δεκαετία , κάτι που θα σήμαινε όγκο πέντε εκατομμυρίων βαρελιών την ημέρα και θα επιτύχει την πολυαναμενόμενη αυτάρκεια στην παραγωγή φυσικού αερίου έως το τέλος του 2030. Η χώρα του Κόλπου, μέσω του Άμπου Ντάμπι, σχεδιάζει επίσης να διπλασιάσει την ικανότητα παραγωγής LNG, επί του παρόντος 12 εκατομμύρια τόνους ετησίως, τα επόμενα πέντε χρόνια.

Η κρατική εταιρεία πετρελαίου αγόρασε έως και 16 θαλάσσια πλοία τα τελευταία δύο χρόνια, συμπεριλαμβανομένων οκτώ Very Large Crude Carriers (VLCC), τη μεγαλύτερη κατηγορία δεξαμενόπλοιων, καθώς και πέντε Very Large Gas Carriers για την AW Shipping. Κάποιες εξαγορές που ανεβάζουν τη χωρητικότητά της στα 16 εκατομμύρια βαρέλια και πάνω από ένα εκατομμύριο τόνους.

 

Η ADNOC ξοδεύει ένα υπερβολικό ποσό χρημάτων ως αποτέλεσμα της στρατηγικής της να αντλεί περισσότερο «μαύρο χρυσό» και φυσικό αέριο . Ένας οδικός χάρτης που ξεκινά από την προϋπόθεση ότι αυτό το αίτημα όχι μόνο θα συνεχίσει να ισχύει, αλλά και η σημασία του τις επόμενες δεκαετίες. Ακόμη περισσότερο σε ένα σενάριο που εξαρτάται από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, η οποία μείωσε τον ενεργειακό εφοδιασμό, γεγονός που ώθησε τις ευρωπαϊκές χώρες να αντικαταστήσουν τις προμήθειες φυσικού αερίου από τη Ρωσία.

Η αμερικανική χρηματοοικονομική εταιρεία Morgan Stanley προβλέπει αύξηση 60% στην παγκόσμια κατανάλωση LNG έως το 2030 . Μια πολλά υποσχόμενη πρόβλεψη για τον τρίτο μεγαλύτερο παραγωγό του Οργανισμού Πετρελαιοεξαγωγικών Χωρών (ΟΠΕΚ), ο οποίος έχει επίσης δεσμευτεί να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα έως το 2050, ένα φιλόδοξο σχέδιο για μια από τις περιοχές με το υψηλότερο επίπεδο κατανάλωσης και εκπομπών ενέργειας κατά κεφαλήν .

Τα Εμιράτα και οι γείτονές τους στον Περσικό Κόλπο, όπως η Σαουδική Αραβία ή το Ομάν, εργάζονται σκληρά για να κάνουν τα αποθέματά τους κερδοφόρα πριν μειωθεί η παγκόσμια ζήτηση για πετρέλαιο και φυσικό αέριο. Πιθανότατα, ωστόσο, οι δαπάνες θα συνεχιστούν , καθώς οι αυξανόμενες τιμές των βασικών εμπορευμάτων έχουν εκθέσει τις παγκόσμιες ελλείψεις εμπορευμάτων, από πετρέλαιο μέχρι αέριο και μέταλλα.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ