Η σύγκρουση στο Κασμίρ έχει γίνει μια «οικογενειακή επιχείρηση» που διευθύνεται από μια σειρά οικογενειών και σαν μια οικογενειακή επιχείρηση μεταφέρεται από τη μια γενιά στην επόμενη γενιά.
Ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται η σύγκρουση, δημιούργησε έναν αυξανόμενο αριθμό ενδιαφερόμενων μερών από οικογένειες έως πολιτικούς της Γκόρα μέχρι το πακιστανικό κατεστημένο, με τρόπο που θα ήταν χρήσιμο να διατηρήσουν τη σύγκρουση σε διαρκή ροή.
Η αφήγηση του Κασμίρ είναι μια αφήγηση που υποστηρίζεται παγκοσμίως, όπου κάθε λεγόμενη «ανησυχία» για τα ανθρώπινα δικαιώματα στο Κασμίρ συνδέεται στο τέλος με μια σύνδεση που έχει δημιουργηθεί από το κατεστημένο του Πακιστάν.
Το Κασμίρ έχει γίνει το μέλημα όλων εκτός από το Κασμίρ. Δεν υπάρχει σχεδόν κανένας κάτοικος του Κασμίρ με οποιαδήποτε αξιόλογη σχέση με το Κασμίρ που εμπλέκεται στη συζήτηση του Κασμίρ.
Το κέντρο βάρους για την αφήγηση του Κασμίρ μεταφέρθηκε σταδιακά από τη Μέση Ανατολή (Σαουδική Αραβία) στη Θράκη και τη Μικρά Ασία (Τουρκία).
Αυτή η αλλαγή το 2016 έχει σημαντικές επιπτώσεις στην αφήγηση των συγκρούσεων στη Νότια Ασία.
Τα θέατρα συγκρούσεων σε όλο τον κόσμο τείνουν να δημιουργούν συμφέροντα - και το Κασμίρ δεν διαφέρει. Αυτό που έχουμε δει εδώ και δεκαετίες είναι ότι αλλάζουν μόνο τα εργαλεία και οι τεχνικές, η βασική ατζέντα παραμένει η ίδια.
Και για όσους επωφελούνται από τη σύγκρουση θα ήταν απολύτως λογικό. Μόνο με τη στολή του Κασμίρ, το Πακιστάν είναι σε θέση να εκπληρώσει μια σειρά από στρατηγικούς στόχους:
Δέσμευσε αμερικανικές εταιρείες λόμπι, οι οποίες με τη σειρά τους είναι μέτριες για να προσεγγίσουν τους Αμερικανούς πολιτικούς, οι οποίοι έχουν διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στην εξασφάλιση της παροχής «βοήθειας» και άλλων μεγάλων μεγεθών από τις ΗΠΑ, παρά το γεγονός ότι το Πακιστάν εργάζεται σταθερά σταυρωτά ενδιαφέρον για τις ΗΠΑ στην περιοχή.
Στο όνομα του Κασμίρ, έχει στοχεύσει επίσης κάθε πολιτικό Αμερικανό ινδικής καταγωγής που μπορεί να μην έχει την τάση να υπηρετεί την ατζέντα του ή/και να το βλέπει πιο κοντά στην Ινδία.
Ενώ ταυτόχρονα, έχει κρατήσει όλη την εστίαση μακριά από τα δικά της ζοφερά αρχεία σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις μειονότητες. Μερικές από τις πιο φρικτές θηριωδίες που προκλήθηκαν στις μειονότητες των Πακιστανών, δεν προκαλούν καν μια γκρίνια διαμαρτυρίας από όλους τους ιππείς των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Το Κασμίρ έχει γίνει επίσης μια μηχανή δημιουργίας χρημάτων-όπως φαίνεται από πολυάριθμες εκστρατείες συγκέντρωσης κεφαλαίων που τρέχουν στο Launch Good και σε άλλες πλατφόρμες συγκέντρωσης κεφαλαίων. Όπως εξηγείται στις εκθέσεις του DisInfo Lab σχετικά με την απάτη Covid Aid, αυτές οι οργανώσεις όχι μόνο δεν παρέχουν λεπτομέρειες σχετικά με τη χρησιμοποίηση των κεφαλαίων τους, αλλά συνδέονται επίσης με ριζοσπαστικούς ισλαμιστές και τρομοκρατικές ομάδες.
Πάνω απ 'όλα, είναι μια στρατηγική επιβίωσης του πακιστανικού κατεστημένου, ιδιαίτερα για τον στρατό να συνεχίσει να πουλάει το όπιο του Κασμίρ στον εγχώριο πληθυσμό του για να παραμείνει σχετικό και να αρπάξει πόρους.
Η σύγκρουση στο Κασμίρ έχει επίσης δημιουργήσει ένα οικοσύστημα από το οποίο μια σειρά οικογενειών αντλούν τα προς το ζην και τη συνάφεια τους. Οι Fais, οι Thakurs, οι Kanjwals, οι Ashais, οι Fazilis, οι Safis και οι Dars μεταξύ άλλων όχι μόνο ζουν την ονειρική τους ζωή, αλλά έχουν επίσης αποκτήσει μια αύρα «ειδικών» και ακτιβιστών «ανθρωπίνων δικαιωμάτων» , μια αύρα που είναι πολύ χρήσιμη, ιδιαίτερα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς.
Ως εκ τούτου, θα ήταν εγκληματικά αφελές όχι μόνο για τους Ινδούς, αλλά ιδιαίτερα για τους Κασμίρ να υποθέσουν ότι το Πακιστάν και το δίκτυο που δημιουργεί η εγκατάστασή του θα είχαν οποιοδήποτε συμφέρον να επιλύσουν το ζήτημα του Κασμίρ. Για το κατεστημένο των Πακιστανών, η σύγκρουση στο Κασμίρ έχει γίνει μια Χήνα που γεννά χρυσά αυγά και σε αντίθεση με την ηλίθια γριά, δεν έχει σκοπό να σκοτώσει τη χήνα.