Κόσμος

Κορονοϊός: Σε καραντίνα και ο πρωθυπουργός της Βαυαρίας

Ο πρωθυπουργός της Βαυαρίας Μάρκους Ζέντερ έγραψε στο Twitter ότι πρέπει να τεθεί αμέσως σε καραντίνα τις επόμενες μέρες ως πρόσωπο που είχε άμεση επαφή με τον επικεφαλής του γραφείου του, τον Φλόριαν Χέρμαν, ο οποίος βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό.

Ο Χριστιανοκοινωνιστής πολιτικός θα συνεχίσει να εκπληρώνει τα επίσημα καθήκοντά του εξ αποστάσεως με ψηφιακό τρόπο και εύχεται στον Χέρμαν μια ήπια πορεία ανάρρωσης.

Ο Ζέντερ είχε συναντηθεί πάντως, πριν από την ανακοίνωση του τεστ του Χέρμαν, με τον δήμαρχο του Μονάχου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ