Κόσμος
Ενημερώθηκε στις:

Κάτω από την Πελοπόννησο πέρασε το τουρκικό πλοίο που έφθασε Λιβύη - Χάρτης

Τεράστιες είναι οι ευθύνες και της Ελλάδας, καθώς όπως μπορείτε να δείτε σε χάρτη που σας δημοσιεύουμε, το τουρκικό πλοίο M/V ROSELINE A, πέρασε ''κάτω'' από την Πελοπόννησο!  

 

Τι έγινε χθες  

 

Φραστικό επεισόδιο μεταξύ Βερολίνου και Αγκυρας προκάλεσε η ενέργεια της Τουρκίας να εμποδίσει νηοψία σε εμπορικό της πλοίο που έπλεε με κατεύθυνση τη Λιβύη, καταφερόμενη εκ νέου εναντίον της επιχείρησης με την οποία η Ε.Ε. επιτηρεί το εμπάργκο όπλων του ΟΗΕ στη Λιβύη.  

Η Τουρκία έκανε εξάλλου αργά χθες διάβημα διαμαρτυρίας στους πρέσβεις των Ε.Ε., Ιταλίας και Γερμανίας. Στο συμβάν δεν ενεπλάκησαν τουρκικά πολεμικά πλοία, όπως συνέβη σε αντίστοιχη απόπειρα νηοψίας τον Ιούνιο, αλλά η ένταση που προκλήθηκε κάθε άλλο παρά συμβαδίζει με τον στόχο της Τουρκίας για βελτίωση των σχέσεων με την Ε.Ε. 

Το απόγευμα της Κυριακής, ελικόπτερο που είχε απονηωθεί από τη γερμανική φρεγάτα «Hamburg» μετέφερε άνδρες στο εμπορικό σκάφος «Roseline A», περίπου 200 μίλια βορείως των λιβυκών ακτών, προκειμένου να ελέγξουν αν το φορτίο που μετέφερε από το τουρκικό λιμάνι Αμπαρλί στη Μισράτα της Λιβύης ήταν πράγματι χρώματα και ανθρωπιστική βοήθεια ή αν επρόκειτο για κρυφή ενίσχυση προς τους εμπόλεμους στον εμφύλιο της Λιβύης. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τέσσερις ώρες αργότερα και ενώ οι πρώτοι δειγματοληπτικοί έλεγχοι στα 250 κοντέινερ δεν είχαν εντοπίσει κάτι ύποπτο, η Αγκυρα, της οποίας σημαία φέρει το πλοίο, ανακοίνωσε ότι δεν δίνει τη συγκατάθεσή της και η νηοψία διεκόπη. 

Το ζήτημα βέβαια είναι τι κάνει η Ελλάδα. Προφανώς και δεν μπορεί να ξέρει η Αθήνα τι μπορεί να μεταφέρει ένα τουρκικό πλοίο, όπμως όταν αυτό έχει κατεύθυνση την Λιβύη, τότε χρειάζεται εγρήγορση!  

Πάντως πριν λίγο, Ελληνικό EMB-145 AE&C σηκώθηκε από την Ελευσίνα για αποστολή της επιχείρησης ''ΙRINI''. 

 

Που ανήκει το τουρκικό πλοίο 

 

Το τουρκικό πλοίο M/V ROSELINE A, ανήκει στον τουρκικό κολοσσό ARKAS HOLDING SA. Έναν όμιλο εταιρειών που ασχολείται με την αποθήκευση και διαμετακόμιση προϊόντων, μέσω ξηράς, θάλασσας και αέρα. Είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός μεταφοράς των τουρκικών προϊόντων, τόσο για την Ευρώπη όσο και για την Ασία. Κοινώς είναι ο βασικός μοχλός των τουρκικών εξαγωγών παγκοσμίως. Το εν λόγω πλοίο είναι φυσικά γερμανικής κατασκευής! 

Η ARKAS HOLDING SA λοιπόν, μέσω διθυράμβων, έκανε μία τεράστια επένδυση ως κοινοπραξία με έναν αντίστοιχο γερμανικό κολοσσό, την Duisport! Ποιος νομίζετε ότι χρηματοδότησε την συγκεκριμένη επένδυση; Μα φυσικά, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης! 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δηλαδή, το χρήμα των ευρωπαίων φορολογουμένων έφυγε στην Τουρκία για να γίνει μία επένδυση που θα ενισχύσει την τουρκική οικονομία έναντι της ευρωπαϊκής! Που θα διευκολύνει και θα μειώσει το κόστος μεταφοράς των τουρκικών προϊόντων που εξάγονται στην Ευρώπη, καθιστώντας το έτσι πιο ανταγωνιστικά απέναντι στα ευρωπαϊκά! Και όλα αυτά, με το χρήμα της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης, που υποτίθεται ότι θα έπρεπε να βοηθά την ανάπτυξη της ΕΕ.

Αντίθετα, φαίνεται ότι βοηθά τις γερμανικές μπίζνες στην Τουρκία.

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ