Κόσμος

Ο μισός παγκόσμιος μαθητικός πληθυσμός δεν μπορεί ακόμη να επιστρέψει στις τάξεις

Στις έκτακτες καταστάσεις του COVID-19 πολλά παιδιά σε όλο τον κόσμο δεν έχουν καν την επιλογή να επιστρέψουν στην σχολική τάξη. Η Εκτελεστική Διευθύντρια της UNICEF, Henrietta Fore, δήλωσε πρόσφατα ότι ο μισός παγκόσμιος μαθητικός πληθυσμός δεν μπορεί ακόμη να επιστρέψει στις τάξεις του.

"Σήμερα, σχεδόν εννέα μήνες από τότε που ξεκίνησε το ξέσπασμα του κοροναϊού, 872 εκατομμύρια μαθητές - ή ο μισός μαθητικός πληθυσμός του κόσμου - σε 51 χώρες δεν μπορούν ακόμη να επιστρέψουν στις τάξεις τους", δήλωσε η Fore σε κοινή συνέντευξη τύπου της UNESCO, της UNICEF και του ΠΟΥ στη Νέα Υόρκη.

Ακόμα και στις Ηνωμένες Πολιτείες, σε περιοχές όπου η εκπαίδευση εξακολουθεί να πραγματοποιείται στο διαδίκτυο, πολλοί μαθητές δεν εμφανίζονται στις συνεδρίες Zoom, σύμφωνα με ορισμένες αναφορές.

Αλλά σε ορισμένα μέρη του κόσμου, δεν υπάρχει καν «ηλεκτρονική μάθηση», είτε μέσω διαδικτύου, τηλεόρασης ή ραδιοφώνου.

«Στις αγροτικές περιοχές, πολλοί άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρικό ρεύμα, πόσο μάλλον στο Διαδίκτυο», δήλωσε ο π. Joson Tharakan, συντονιστής στην Ινδία για τη φιλανθρωπική οργάνωση Mary’s Meals. “Ακόμα κι αν υπάρχει προσβασιμότητα, πολλά άτομα δεν έχουν πλατφόρμες. Έχουμε 102 σχολεία όπου λειτουργούσαμε κανονικά, πριν από την πανδημία, αλλά κανένα δεν μπόρεσε να ανοίξει και κανένα δεν έχει διαδικτυακά μαθήματα. Τα παιδιά δεν έχουν τα gadget. Δεν υπάρχει διαδίκτυο και πολλοί εκπαιδευτικοί δεν έχουν εκπαιδευτεί σε κάτι τέτοιο. Ακόμα και πολλοί καθηγητές δεν έχουν τα gadget. "

Η Ινδία διέταξε τα δημοτικά και τα γυμνάσια να παραμείνουν κλειστά επ 'αόριστον, επηρεάζοντας περισσότερα από 200 εκατομμύρια παιδιά, σύμφωνα με τους New York Times. Δεν υπάρχουν βιβλία για ανάγνωση ή τηλεόραση για παρακολούθηση. Βασικά, τα παιδιά χάνουν τη συνήθεια της μάθησης.

Παρόμοιες καταστάσεις στη Σιέρρα Λεόνε, αν και υπάρχει προγραμματισμένο άνοιγμα των σχολείων την επόμενη Δευτέρα, αλλά με “πολύ άγχος και αβεβαιότητα" όπως λένε οι αξιωματούχοι εκεί. Όταν τα σχολεία έκλεισαν, η κυβέρνηση και ορισμένοι συνεργάτες προσπάθησαν να κάνουν εκπαίδευση μέσω του ραδιοφώνου και το έργο είχε κάποια επιτυχία. Ωστόσο, ορισμένες κοινότητες δεν επωφελήθηκαν από αυτό επειδή τα ραδιοσήματα δεν έφτασαν σε αυτές.

Στο Μάλι η σχολική χρονιά του περασμένου έτους υπέστη διπλό χτύπημα. Τα μαθήματα ξεκίνησαν τον Οκτώβριο, αλλά τέθηκαν σε αναστολή από την απεργία των εκπαιδευτικών τον Δεκέμβριο. Στη συνέχεια, μόλις ένα μήνα μετά την επανέναρξη του σχολείου τον Φεβρουάριο, έκλεισε ξανά λόγω του COVID.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πολεμικό Ναυτικό 0

Το Ιράν ετοιμάζει εμπλουτισμό ουρανίου; Oμάδα μάχης του αεροπλανοφόρου Ντε Γκώλ αποπλέει για την Α. Μεσόγειο και με ελληνική συμμετοχή

Αυτό αναφέρουν γαλλικά ΜΜΕ-Το ΝΑΤΟ ενεργοποιεί στόλο Πολεμικών πλοίων με επίκεντρο έναν άγριο πόλεμο Ιράν και Ισραήλ