Ερευνητής του COVID-19 νεκρός σε... παράξενη δολοφονία-αυτοκτονία

Ένας ερευνητής του Πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ που εργαζόταν σε ένα προτζεκτ σχετικά με τον κορονοϊο πυροβολήθηκε θανάσιμα το Σάββατο στο σπίτι του στο Ross Township, ενώ ο συνεργάτης του Hao Gu, 46 ετών, βρέθηκε νεκρός σε ένα αυτοκίνητο περίπου 100 μέτρα μακριά σε ένα σκηνικό που έδωσε την εντύπωση "αυτο-προκαλούμενου πυροβολισμού".

Ο ερευνητής, ο 37χρονος Bing Liu, βρέθηκε πυροβολημένος πολλές φορές στο κεφάλι, το λαιμό και τον κορμό γύρω στο μεσημέρι του Σαββάτου. Τίποτα δεν έλειπε από το σπίτι και δεν υπήρχε παραβίαση στην είσοδο, σύμφωνα με το Post Gazette. Το θύμα εργάστηκε στο τμήμα υπολογιστικής και βιολογίας συστημάτων του κολεγίου στη Σχολή Ιατρικής του Pitt.

"Ο Bing ήταν στα πρόθυρα να κάνει πολύ σημαντικά ευρήματα για την κατανόηση των κυτταρικών μηχανισμών που διέπουν τη μόλυνση του SARS-CoV-2 και την κυτταρική βάση των ακόλουθων επιπλοκών", ανακοίνωσε το τμήμα σε γραπτή δήλωση, προσθέτοντας "Θα κάνουμε μια προσπάθεια να ολοκλήρωσουμε ό, τι ξεκίνησε σε μια προσπάθεια να αποτίσουμε φόρο τιμής στην επιστημονική του αριστεία. "

Η εμπειρία του Liu ανέπτυξε υπολογιστικά μοντέλα, τεχνικές προσομοίωσης και ανάλυσης για να μελετήσει τη δυναμική των βιολογικών συστημάτων, σε ορισμένες περιπτώσεις χρησιμοποιώντας τεχνικές μηχανικής μάθησης για την κατανόηση των κυτταρικών διαδικασιών, σύμφωνα με το βιογραφικό του.

Περιγράφηκε ως εξαιρετικός δάσκαλος και μέντορας.

"Ήταν ένα πολύ ταλαντούχο άτομο, εξαιρετικά έξυπνος και εργατικός", δήλωσε η επικεφαλής του τμήματος του, Ivet Bahar. "Έχει συνεισφέρει σε πολλά επιστημονικά έργα, δημοσιεύοντας σε περιοδικά υψηλού προφίλ. Ήταν πολύ ευγενικός, πολύ εξυπηρετικός, πολύ γενναιόδωρος. Είμαστε όλοι σοκαρισμένοι αφότου μάθαμε τι του συνέβη. Αυτό ήταν πολύ απροσδόκητο", πρόσθεσε.

Ο Liu ήταν συγγραφέας σε 30 εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων το 2020.