Αλλαγές στα δρομολόγια των συρμών του ΗΣΑΠ το μεσημέρι μετά από πτώση δένδρου στις γραμμές.
Προβλήματα προέκυψαν στη μετακίνηση των πολιτών με τον ΗΣΑΠ το μεσημέρι μετά από πτώση δένδρου στις γραμμές.
Σύμφωνα με την ενημέρωση, η συρμοί του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου κινούνταν στο τμήμα Κηφισιά – Ταύρος μετά την πτώση.
Δηλαδή, δεν πραγματοποιούνταν στάσεις στους σταθμούς Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς.
Το πρόβλημα, ευτυχώς, αποκαταστάθηκε σύντομα και η κίνηση των συρμών έχει αποκατασταθεί πλήρως.