Κοινωνία
Ενημερώθηκε στις:

Δήμαρχος μετέφερε ασθενή με κορονοϊό ελλείψει διασώστη του ΕΚΑΒ (βίντεο)

Χρέη οδηγού ασθενοφόρου εκτέλεσε ο δήμαρχος Αλοννήσου προκειμένου να διακομιστεί ασθενής με covid σε νοσοκομείο.


Όπως λέει στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο δήμαρχος Πέτρος Βαφίνης, κάτοικος του νησιού με κορωνοϊό παρουσίασε επιδείνωση και έπρεπε να μεταφερθεί στο πλησιέστερο νοσοκομείο, που είναι το νοσοκομείο Βόλου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Λόγω των καιρικών συνθηκών ήταν αδύνατον να ταξιδέψει ο ασθενής με πλωτό σκάφος και έτσι στήθηκε επιχείρηση αεροδιακομιδής με ελικόπτερο Super Puma που ξεκίνησε από τη Χίο με ενδιάμεσο σταθμό τη Σκιάθο. Ελλείψει διασώστη του ΕΚΑΒ, ο δήμαρχος ανέλαβε… να οδηγήσει το ασθενοφόρο.

Κι αυτό διότι στο νησί εδώ και χρόνια υπάρχει μόνο ένας οδηγός ασθενοφόρου, ο οποίος εργάζεται στην πρωϊνή βάρδια, μέχρι τις 3 το μεσημέρι. Το αποτέλεσμα είναι να αναγκάζονται να εκτελούν χρέη βοηθού οδηγού ασθενοφόρου τόσο ο ίδιος όσο και ένας αντιδήμαρχος του νησιού…

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ