Κοινωνία

Bόλος: Δύο αδέλφια νικήθηκαν από τον κορονοϊό σε λίγες ώρες

Μία οικογενειακή τραγωδία εκτυλίχθηκε στο Νοσοκομείο του Βόλου.

Δύο αδέρφια, με διαφορά, μόλις ελάχιστων ωρών, έφυγαν από τη ζωή νικημένα από τον κορονοϊό.

Πρόκειται για μία 75χρονη γυναίκα και για έναν 79χρονο άνδρα, οι οποίοι έδωσαν «μάχη» για να κρατηθούν στη ζωή, νοσηλευόμενοι στην κλινική COVID19 του «Αχιλλοπουλείου» όπως αναφέρει το thenewspaper.gr.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, νοσηλεύθηκαν και άλλα μέλη της οικογένειας, όμως ο οργανισμός τους ανταποκρίθηκε και έλαβαν εξιτήριο.

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ