Κοινωνία

Θεσσαλονίκη: Νεκρή η 36χρονη που έπεσε από τον 4ο όροφο

Κατέληξε το πρωί της Πέμπτης μια 36χρονη στην περιοχή της Ανάληψης, στην ανατολική Θεσσαλονίκη, μετά την πτώση της από μπαλκόνι.

Σύμφωνα με το thestival.gr, η γυναίκα επισκέφθηκε σήμερα το πρωί διαμέρισμα τετάρτου ορόφου σε πολυκατοικία στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να το ελέγξει στο πλαίσιο της εργασίας της, για την εγκατάσταση προσφύγων. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι τώρα συνθήκες, η 36χρονη βρέθηκε στο κενό από το μπαλκόνι του διαμερίσματος με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή της.

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ