Πολεμική αεροπορία
Ενημερώθηκε στις:

Σοβαρή ενίσχυση για την Αεροπορία Στρατού! Επιπλέον κινητήρες T55-GA-714A για ελικόπτερα CH-47D

Ο Ελληνικός Στρατός θα μπορούσε να λάβει επιπλέον οκτώ κινητήρες T55-GA-714A και υλικά υποστήριξης για το CH-47D Ελικόπτερο Chinook,  ως τροποποίηση σε υπόθεση FMS που χρονολογείται από το 2014.

Οι επιπλέον κινητήρες της Honeywell προσθέτουν 14 εκατομμύρια δολάρια στην προηγούμενη συμφωνία FMS των 57 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το επίσημο αρχείο του Κογκρέσου στις 10 Μαρτίου.

«Η προτεινόμενη πώληση θα παρέχει συνεχή συντήρηση και υποστήριξη στα ελικόπτερα CH-47 του Ελληνικού Στρατού, τα οποία χρησιμοποιούνται για πυρόσβεση, έρευνα και διάσωση, ανακούφιση από καταστροφές, ανθρωπιστική υποστήριξη, αντιτρομοκρατικές και πολεμικές επιχειρήσεις», προστίθεται στο Κογκρέσο.

Για να αποφευχθεί περαιτέρω γραφειοκρατία, η προμήθεια εντάσσεται στο πρόγραμμα μεταβίβασης των 10 ελικοπτέρων CH-47D, που εγκρίθηκαν το 2014 από τις ΗΠΑ και έφθασαν στην Ελλάδα μεταξύ 2016 και 2019.

Το Shephard Defense Insight, σημειώνει ότι ο Ελληνικός Στρατός διαθέτει επί του παρόντος συνολικά 24 CH-47D με εκτιμώμενη ημερομηνία απόσυρσης το 2041. Όλα τα ελικόπτερα καλύπτονταν από τη συναλλαγή FMS του 2014.

Καθώς το ελικόπτερο CH-47 Chinook του αμερικανικού στρατού αναμένεται να παραμείνει σε υπηρεσία τουλάχιστον μέχρι τη δεκαετία του 2050, η κατασκευή του νέου κινητήρα ελικοπτέρου T55-714C είναι ζωτικής σημασίας.

Να υπενθυμίσουμε ότι με την υπόθεση FMS που χρονολογείται από το 2014, η Υπηρεσία Συνεργασίας για την Αμυντική Ασφάλεια των ΗΠΑ (DSCA) είχε ενημερώσει  το Κογκρέσο για πιθανή ξένη στρατιωτική πώληση (FMS) ελικοπτέρων CH-47D Chinook και σχετικού εξοπλισμού στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με την εκτιμώμενη πώληση 150 εκατομμυρίων δολαρίων, η Ελλάδα ζήτησε δέκα ελικόπτερα Chinook μοντέλου CH-47D και 23 κινητήρες T55-GA-714A, συμπεριλαμβανομένων 20 εγκατεστημένων και τριών ανταλλακτικών, 12 AN / AAR-57 κοινό σύστημα προειδοποίησης πυραύλων, 12 AN / ARC-220 ραδιόφωνα υψηλής συχνότητας και 12 ραδιόφωνα AN / ARC-186 πολύ υψηλής συχνότητας AM / FM.

Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης 12 AN / ARC-164 εξαιρετικά υψηλής συχνότητας-AM, 12 AN / ARN 123 VOR ILS beacons, AN / ARN-89 ή AN / ARN-149 σετ εντοπισμού κατεύθυνσης, AN / ASN-128 doppler / global σετ πλοήγησης συστήματος εντοπισμού θέσης, ραδιόφωνα AN / ARC-201D ή AN / ARC-201E VHF FM, αναμεταδότες AN / APX-118, σετ ανίχνευσης σήματος ραντάρ AN / APR-39A(V)1 και τρεις αναμεταδότες AN / APX-118A.

Η Ελλάδα ζήτησε επίσης εξοπλισμό αποστολής, εξοπλισμό επικοινωνίας και πλοήγησης, εντολές εργασιών συντήρησης / προτάσεις αλλαγής μηχανικής, υποστήριξη υλικού και λογισμικού αεροσκαφών, ανταλλακτικά και επισκευές, εξοπλισμό υποστήριξης, εξοπλισμό εκπαίδευσης και εκπαίδευσης προσωπικού, καθώς και άλλα σχετικά στοιχεία επιμελητείας και προγράμματος υποστήριξη.

Η προτεινόμενη πώληση αναμένεται να συμβάλει στους στόχους άμυνας και ασφάλειας και των δύο χωρών, διασφαλίζοντας μεγαλύτερη σταθερότητα στα Βαλκάνια και τις περιοχές του Λεβάντε με κρίσιμη ικανότητα ανύψωσης ελικοπτέρων.

Με την έγκριση του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ, η πώληση θα διευκολύνει τη μεγαλύτερη διαλειτουργικότητα των ελληνικών συστημάτων, τόσο διμερώς όσο και εντός του ΝΑΤΟ.

Το πρόγραμμα FMS δεν θα έχει κύριο ανάδοχο, καθώς όλα τα ελικόπτερα και τα συστήματα θα προμηθεύονται από το απόθεμα του αμερικανικού στρατού.

Κατασκευασμένο από την Boeing, το Chinook CH-47D είναι ένα ελικόπτερο ανύψωσης βαρέων μεταφορών με διπλό ρότορα, σχεδιασμένο για τη μεταφορά στρατευμάτων, πυροβολικού, πυρομαχικών, καυσίμων, νερού, υλικών φραγμού, προμηθειών και εξοπλισμού.

Το ελικόπτερο, το οποίο είναι ήδη επιχειρησιακό με τον Ελληνικό Στρατό, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για ιατρική εκκένωση, ανακούφιση από καταστροφές, έρευνα και διάσωση, ανάκτηση αεροσκαφών και ρίψεις αλεξιπτωτιστών, καθώς και αποστολές πυρόσβεσης σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

Χάρη στους νέους κινητήρες θα βελτιωθεί η υποστήριξη των CH-47D ή θα ξεκινήσει η αντικατάσταση των κινητήρων, που τώρα φέρουν τα 9 CH-47DG. Ωστόσο οι 8 κινητήρες δεν αρκούν σε καμία περίπτωση για όλα τα CH-47DG και θα απαιτηθεί η προμήθεια περισσότερων.

Η Ελλάδα έχει συνολικά προμηθευτεί 27 Chinook, από τα οποία συνεχίζει να έχει ενεργά 25. Τα πρώτα 10 CH-47C παραδόθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Το ένα από αυτά έπαψε να χρησιμοποιείται, ύστερα από περιστατικό ασφαλείας, και τα υπόλοιπα 9 εκσυγχρονίστηκαν σε CH-47DG στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Μετά τα Ίμια παραγγέλθηκαν 7 CH-47SD, εκ των οποίων ένα συνετρίβη το 2004. Τέλος, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, αποκτήθηκαν 10 μεταχειρισμένα αμερικανικά CH-47D από το 2016 έως το 2019.

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ρωσική τράπεζα και Πούτιν
Ρωσία 0

Έξω Φρενών οι Ρώσοι! Τούρκοι, Κινέζοι και Άραβες καθυστερούν ή ακυρώνουν τελείως τις πληρωμές ρωσικού πετρελαίου φοβούμενοι τις κυρώσεις των ΗΠΑ

«Η αμερικανική και ευρωπαϊκή πίεση δημιούργησε προβλήματα στις πληρωμένες μας» είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνο,...