Οπλικά συστήματα

Hybrid Tiger: Ένα υβριδικό Drone για ειδικές δυνάμεις

Το Πολεμικό Ναυτικό της Αμερικής, απαιτούσε εδώ και πολύ καιρό ένα αθόρυβο Drone για τις επιχειρησιακές του ανάγκες.

Ένα τυπικό drone μεγάλης αντοχής, όπως το MQ-9 Reaper, πετά  για ώρες, καίγοντας εκατοντάδες γαλόνια καυσίμου τζετ για να τροφοδοτήσει έναν κινητήρα, ο οποίος με τη σειρά του, οδηγεί τον προωστήρα του Reaper. Ο θόρυβος από αυτόν τον κινητήρα, δίνει στο Reaper το χαρακτηριστικό δυνατό θόρυβο του, έναν ήχο που απουσιάζει εμφανώς από το νέο Hybrid Tiger. Πρόσφατα δοκιμάστηκε στο Μέριλαντ. Aberdeen Proving Ground, το αεροσκάφος Hybrid Tiger του Ναυτικού, από όπου και απογειώθηκε. Στη συνέχεια, παρέμεινε αερομεταφερόμενο για τουλάχιστον 24 ώρες, ακόμη και όταν οι θερμοκρασίες έπεσαν κάτω από το μηδέν.

Η πτήση του γενικά  ήταν  αξιοσημείωτη,  για έναν απλό λόγο, όλη την ώρα που το Hybrid Tiger ήταν στον ουρανό, αντλούσε ενέργεια από δύο διαφορετικά συστήματα: ηλιακούς συλλέκτες στα φτερά και μια συμπαγή κυψέλη καυσίμου υδρογόνου στο σώμα. 

 «Η πτήση ήταν αποτελεσματική, λόγω της απόδοσης του σε κακές συνθήκες: θερμοκρασίες που πέφτουν κάτω από μηδέν βαθμούς Κελσίου, άνεμοι με ρίπους στους 20 κόμβους και σχετικά λίγη ηλιακή ενέργεια, καθώς πλησίαζε το ηλιακό ηλιοστάσιο στις 21 Δεκεμβρίου», δήλωσε ο Richard Stroman, μηχανικός μηχανικός από το NRL Chemistry Division. "Παρ 'όλα αυτά, το Hybrid Tiger είχε καλή απόδοση."

Έχει ένα μικρό πλαίσιο, με άνοιγμα φτερών μήκους 24 ποδιών και μέγιστο βάρος απογείωσης μόλις 55 κιλών. Από αυτό το σώμα, το αμερικανικό ναυτικό ερευνητικό εργαστήριο ελπίζει, ότι τελικά θα φτάσει τους χρόνους πτήσης πάνω από 48 ώρες, φτάνοντας σε απόσταση περίπου 1.150 μιλίων.

 Το Hybrid Tiger, λειτουργεί κάτω από  το όριο των 9000 ποδών, αντλώντας δύναμη εν μέρει από τα θερμικά ρεύματα του αέρα, όπως κάνουν οι γύπες ή οι κόνδορες. Οι αλγόριθμοι ανύψωσης, που αναπτύχθηκαν για αυτόν ακριβώς τον σκοπό, μπορούν να βοηθήσουν να κρατηθεί το drone ψηλά, ενώ ελαχιστοποιεί τις ενεργειακές δαπάνες που απαιτούνται για να το κάνει.

 

Περαιτέρω τροφοδοσία του Hybrid Tiger, είναι η κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, αρκετά μεγάλη για 14 γαλόνια υδρογόνου.  Σε αντίθεση με τα καθαρά σκάφη με ηλιακή ενέργεια, η κυψέλη καυσίμου υδρογόνου λειτουργεί καλά τη νύχτα, συμπληρώνοντας την ισχύ του Hybrid Tiger και διατηρώντας την ψηλά, μέχρι το φως της ημέρας να φέρει την απόδοση της ηλιακής ηλεκτρικής ενέργειας. 

 Συνολικά, το πακέτο έχει σχεδιαστεί για ένα αεροσκάφος, που μπορεί να παραμείνει στον ουρανό, ενώ καταναλώνει όσο το δυνατόν λιγότερη ενέργεια. Μια μελέτη από το 2018  έδειξε ότι αυτό, θα μπορούσε να αποδώσει πτήσεις 70 μιλίων, χωρίς το drone να χρειάζεται να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα του.

Στην πραγματικότητα, το Hybrid Tiger γεννήθηκε, ως ανιχνευτικό και κατασκοπικό. Η κυκλοφορία του 2021 αναφέρει μόνο ένα ωφέλιμο φορτίο, χωρίς αναφορά σε αισθητήρες, αλλά είναι εύκολο να δείτε την αποστολή ανίχνευσης στο σώμα του drone, ακόμα κι αν δεν είναι το πιο διαφημιζόμενο μέρος του σκάφους.

Σχεδόν δύο δεκαετίες σε εξέλιξη, το Hybrid Tiger φαίνεται να αποδεικνύει τη θεμελιώδη του υπόσχεση: ένα μακρύ ανθεκτικό drone με ελάχιστες ανάγκες καυσίμου, ικανό να λειτουργεί σε μια σειρά καιρικών συνθηκών, παρακολουθώντας σιωπηλά τον κόσμο κάτω. Εάν η δοκιμή, συνεχίσει να είναι επιτυχής και εάν ο ειδικός συνδυασμός πηγών ισχύος του drone, μπορεί να κατασκευαστεί οικονομικά σε κλίμακα, το μέλλον των ανιχνευτικών drone είναι σίγουρο, καθώς οι κάμερες με σιωπηλούς κινητήρες, πιάνουν ενέργεια από τον ήλιο και παρακολουθούν τον κόσμο ημέρες κάθε φορά.

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ένοπλες Συρράξεις 0

Έτοιμο να σπάσει το ουκρανικό μέτωπο-Forbes : Οι πανικόβλητοι Ουκρανοί διοικητές αναπτύσσουν ανεκπαίδευτες ταξιαρχίες στην μάχη

Η κατάσταση μέσα και γύρω από το Οχερέτινο και την Νοβομπαχμούτοβα είναι τραγική ενώ ρωσική 90η Τεθωρακισμένη μεραρχία...