Οπλικά συστήματα
Ενημερώθηκε στις:

Το επαναστατικό Drone ''VSR700 VTOL'': Γαλλική αντεπίθεση

Η Γαλλική Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμού (DGA) υπέγραψε σύμβαση προμήθειας με την Airbus Helicopter για ένα δεύτερο πρωτότυπο μη επανδρωμένου οχήματος (UAV) VSR700 κάθετης απογείωσης και προσγείωσης.

Το VSR700 είναι ένα μη επανδρωμένο εναέριο σύστημα, που αναπτύσσεται για το Γαλλικό Ναυτικό σε συνεργασία με την Naval Group. Αυτή η παραγγελία (η οποία περιλαμβάνει επίσης άλλα οκτώ επιπλέον ελικόπτερα CS2 H225M για την Πολεμική Αεροπορία) είναι μέρος του προγράμματος Stimulus, για την υποστήριξη της εθνικής αεροναυτικής βιομηχανίας που ανακοίνωσε η γαλλική κυβέρνηση το 2020.

Σχεδιασμένο να λειτουργεί μαζί με άλλα πολεμικά πλοία, το μη επανδρωμένο εναέριο σύστημα VSR700 (UAS), αναπτύσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος SDAM (Système de drone aérien de la Marine) για το Γαλλικό Ναυτικό. Το VSR700 είναι ένα μη επανδρωμένο εναέριο σύστημα με μέγιστο βάρος απογείωσης 500-1000 kg.

 Σύμφωνα με την Airbus Helicopters, προσφέρει την καλύτερη ισορροπία ικανότητας ωφέλιμου φορτίου, αντοχής και λειτουργικού κόστους. Είναι ικανό να μεταφέρει πολλούς ναυτικούς αισθητήρες, πλήρους μεγέθους για μεγάλες χρονικές περιόδους και μπορεί να λειτουργήσει παράλληλα με άλλα πλοία, ως ένα ελικόπτερο, με χαμηλό υλικοτεχνικό αποτύπωμα.

Το πρώτο πρωτότυπο του VSR700, πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση το 2020 και πρόσφατα άρχισε να επεκτείνει το φάκελο πτήσης.

Χρησιμοποιώντας τις αυτόνομες τεχνολογίες πτήσης που έχουν δοκιμαστεί από τα ελικόπτερα Airbus, μέσω σειράς προγραμμάτων επίδειξης, το VSR700 προέρχεται από το ελαφρύ πολιτικό ελικόπτερο, το Cabri G2 (που αναπτύχθηκε από την εταιρεία Hélicoptères Guimbal), το οποίο απέδειξε την αξιοπιστία του και το χαμηλό λειτουργικό του κόστος.

Σύμφωνα με τους όρους της συνεργασίας, τα ελικόπτερα της Airbus θα είναι υπεύθυνα για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του VSR700 drone, καθώς και για τις διάφορες τεχνολογίες που απαιτούνται για τα αεροσκάφη να εκτελούν εναέρια αποστολές, όπως η σύνδεση δεδομένων, το ωφέλιμο φορτίο και τη δυνατότητα "βλέπω και αποφεύγω"  στον εναέριο εχθρικό χώρο.

 

"Τα αεροσκάφη περιστροφικών πτερύγων θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο, στα μελλοντικά πεδία μάχης αεροδρομίων / θαλασσών , εκτελώντας το ρόλο ενός ματιού και επεκτείνοντας την κάλυψη των επιφανειακών σκαφών στον ορίζοντα", δήλωσε ο Guillaume Faury, Διευθυντής Ελικοπτέρων της Airbus. "Αυτή η συνεργασία θα δει τα Ελικόπτερα Airbus, να συγκεντρώνουν την πείρα τους σε κάθετες πτήσεις και αυτόνομες τεχνολογίες πτήσης, με τις δεξιότητες που διαθέτει η DCNS στα ναυτικά συστήματα μάχης, επιτρέποντάς μας να ανταποκριθούμε στις αναδυόμενες ανάγκες των πελατών μας".

Χάρη στις προδιαγραφές του VSR700, το σύστημα διαθέτει εξαιρετική απόδοση αντοχής και ωφέλιμου φορτίου, σε οποιοδήποτε συγκρίσιμο σύστημα μέχρι σήμερα. Το Drone, προσφέρει μεγάλες δυνατότητες λόγω του  μικρού μεγέθους του,   με αποτέλεσμα τη λιγότερη συντήρηση και την απλή ενσωμάτωση σε ένα ευρύ φάσμα επιφανειακών σκαφών.

 

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πολεμική αεροπορία 0

Πριν πεινάσει μαγειρεύει η Ελλάδα! Τα γνωστά μηχανικά προβλήματα του F-35 αναγκάζουν την ΠΑ να ζητά επιτακτικά την απόκτηση του Block 4

Ως χώρα θα περιμένουμε όσο απαιτηθεί για να παραλάβουμε την εκδοχή Block 4 του Αμερικανού αεροσκάφους 5η γενιάς στην...
ρωσική τράπεζα και Πούτιν
Ρωσία 0

Έξω Φρενών οι Ρώσοι! Τούρκοι, Κινέζοι και Άραβες καθυστερούν ή ακυρώνουν τελείως τις πληρωμές ρωσικού πετρελαίου φοβούμενοι τις κυρώσεις των ΗΠΑ

«Η αμερικανική και ευρωπαϊκή πίεση δημιούργησε προβλήματα στις πληρωμένες μας» είπε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνο,...