Εσωτερική Ασφάλεια
Ενημερώθηκε στις:

Τηλεφώνημα για βόμβα στον σταθμό «Αιγάλεω» του μετρό

Ακόμα φυσικά δεν έχει επιβεβαιωθεί αν πρόκειται για κάποια κακόγουστη φάρσα η αν υπάρχει όντως βόμβα, με την αστυνομία να αξιολογεί το περιστατικό.

Για προληπτικούς λόγους ο σταθμός θα μείνει κλειστός τουλάχιστον μέχρι τις 13:15.

Περισσότερα σε λίγο...

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ