Εθνικά θέματα
Ενημερώθηκε στις:

Οι Γερμανοί απειλούν με κυρώσεις την ελληνική Ναυτιλία λόγω Ρωσίας: ”Οι Έλληνες μετέφεραν ρωσικό πετρέλαιο και θησαύρισαν”

Ύπουλο σχέδιο του Βερολίνου κατά του ισχυρότερου εμπορικού στόλου που είναι ο ελληνικός εφαρμόζεται όπως όλα δείχνουν, ενώ γνωρίζουν τι πέρασε η Ελλάδα εδώ και 10 χρόνια.

Το γερμανικό αφήγημα εδώ και μεγάλο διάστημα έχει βάλει στο στόχαστρο την ελληνική ναυτιλία, και ειδικά το πανίσχυρο εμπορικό μας στόλο, με στόχο την αναβάθμιση του γερμανικού στόλου, και την ανακοπή μετατροπής του Πειραιά στο μεγαλύτερο λιμάνι της ΕΕ, λόγω Κίνας.

Με πληρωμένα άρθρα κατά της Ελλάδος, οι φίλοι του Σόιμπλε, Γερμανοί βιομήχανοι και πλούσιοι, προσπαθούν να θέσουν την ελληνική εμπορική ναυτιλία στο στόχαστρο, μηχανισμών, των ΗΠΑ, με στόχο την υποβάθμιση του, χωρίς όμως επιτυχία.

Προσπάθησαν και κατά την περίοδο των μνημονίων να επέμβουν οι “ φίλοι” Γερμανοί και απέτυχαν, όπως και τώρα θα αποτύχουν, αφού έχουν θέσει σκοπό μετά την δημιουργία του υπερταμείου της Ελλάδος, να βάλουν χέρι και στην ελληνική ναυτιλία, με πρόφαση τον πόλεμο στην Ουκρανία.

Το γερμανικό άρθρο αναφέρει ότι “πολλοί αναλυτές και ειδικοί έχουν πει επανειλημμένα ότι η Ευρώπη, η οποία τους επέβαλε υπό την πίεση των Ηνωμένων Πολιτειών, υποφέρει περισσότερο από τις αντιρωσικές κυρώσεις.

Κι όμως, δεν υποφέρουν όλες οι χώρες της ΕΕ από κυρώσεις, μερικές μάλιστα καταφέρνουν να κερδίσουν χρήματα από το ξέσπασμα της κρίσης, γράφει η γερμανική έκδοση Deutsche Wirtschafts Nachrichten (DWN).

Σύμφωνα με ΜΜΕ, περίπου το 80% των ανθρώπων που ζουν στον πλανήτη μας δεν έχουν ενταχθεί στους οικονομικούς περιορισμούς κατά της Ρωσίας. Ανάμεσα σε τέτοιες χώρες υπάρχουν ακόμη και ευρωπαϊκά κράτη.

Για παράδειγμα, η Ελλάδα, που όχι μόνο δεν στήριξε το εμπάργκο στο ρωσικό πετρέλαιο, αλλά αύξησε τα κέρδη της χάρη στην ενεργειακή κρίση που ξέσπασε στην Ευρώπη.

Η Ελλάδα διαθέτει έναν αρκετά μεγάλο στόλο πετρελαιοφόρων, γεγονός που έχει σοβαρό αντίκτυπο στον τομέα των μεταφορών.

Δηλαδή, η Ελλάδα μπορεί να προωθήσει και να υπερασπιστεί τα συμφέροντά της στην Ευρώπη. Στην Αθήνα, μέχρι το 2022, ο «μαύρος χρυσός» από τη Ρωσία αποτελούσε το 34% της ελληνικής κίνησης και πλέον το ποσοστό αυτό έχει φτάσει στο 50%, που αποτελεί απόλυτο ρεκόρ για την Ελλάδα”.

Οι Γερμανοί τονίζουν την ανάγκη για μια βαθύτερη ανάλυση των επιπτώσεων των οικονομικών περιορισμών σε όλες τις χώρες πριν αποφασίσουν εάν θα επιβληθούν κυρώσεις.

Οι ίδιοι όμως δεν κάνουν φασαρία καθόλου όταν οι πραγματικοί φίλοι τους, οι Τούρκοι, δέχονται εκατοντάδες Ρώσους ολιγάρχες, γεμίζουν οι τουρκικές τράπεζες από αμφιβόλου προελεύσεως ρωσικό χρήμα, ρωσικά στρατιωτικά αεροσκάφη διέρχονται το τουρκικό FIR, κά.

Εκεί το Βερολίνο τηρεί σιγή ιχθύος, σε σημείο πραγματικά εξοργιστικό, αφού δεκάδες γερμανικές εταιρείες δραστηριοποιούνται εντός τουρκικού εδάφους.

Το Βερολίνο και η ελίτ που ελέγχει την χώρα αυτή, δεν μπορεί αν βλάψει τους Έλληνες πλοιοκτήτες, καθώς αυτοί έχουν τον τρόπο τους να μετακινούν αγαθά σε όλο τον κόσμο.

Το 4ο Ράιχ με το όνομα ΕΕ, και το οποίο ελέγχουν οι Γερμανοί, κλυδωνίζεται εδώ και μερικά χρόνια πολύ σοβαρά, και εκτιμάται ότι ο πόλεμος στην Ουκρανία θα επιταχύνει ακόμα πιο γρήγορα την διάλυση του, μιας και δεν θα έχει  καμία ουσιαστική διακυβέρνηση. Ήδη αυτά που βλέπουμε στην Γαλλία είναι τα προεόρτια της διάλυσης του μορφώματος που ονομάζεται Ευρωπαϊκή Ένωση.   

Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ