Όπως αναλύει παρακάτω η Anna Fleck της Statista, με την μπαταρία του να έχει αναπτυχθεί από την εταιρεία Sunwoda Electronic με έδρα την Κίνα, την οθόνη από τη Samsung και την LG από τη Νότια Κορέα και το γυάλινο περίβλημα από την Corning από τις ΗΠΑ, το iPhone ενώνει τη δουλειά εταιρειών από όλο τον κόσμο.

Με περαιτέρω έλεγχο, θα διαπιστώσετε ότι τα μικροτσίπ έχουν σχεδιαστεί από τρίτους κατασκευαστές, η μνήμη flash έχει αναπτυχθεί από την Kioxa από την Ιαπωνία και η διασύνδεση της θύρας οθόνης προέρχεται από την NXP Semiconductors στην Ολλανδία.
Το iPhone είναι η αγελάδα μετρητών ολόκληρου του οργανισμού της Apple, με περίπου το ήμισυ του κύκλου εργασιών της εταιρείας να προέρχεται από το προϊόν που φέρει την υπογραφή της. Αλλά όπως κάθε άλλος τεχνολογικός γίγαντας, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική, η Apple αναζητά συνεχώς τρόπους διαφοροποίησης. Το 2021, το τμήμα ψυχαγωγίας της εταιρείας, το iTunes και το Apple TV, αντιπροσώπευαν μερίδιο 19 τοις εκατό των πωλήσεων. Τα έξυπνα ηχεία και τα wearables της - όπως το Apple Watch - έχουν επίσης σημειώσει ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Εν τω μεταξύ, τα μερίδια που φέρνουν τα Mac και τα iPad τους έχουν παραμείνει σχετικά σταθερά, γύρω στο 10 τοις εκατό.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία από την παγκόσμια έρευνα Statista Global Consumer Survey, η δημοτικότητα του iPhone διαφέρει σημαντικά από χώρα σε χώρα, με το best seller της Apple να είναι ιδιαίτερα αγαπητό στην Αυστραλία, την Ελβετία και τις ΗΠΑ.