Lamborghini
Τεχνολογία

Η Lamborghini θέλει να κινητήρες καύσης και μετά το 2030

Η Lamborghini, η εταιρεία supercar της Volkswagen, ελπίζει να διατηρήσει ζωντανά τα οχήματα με κινητήρες καύσης και μετά το τέλος της δεκαετίας, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Stephan Winkelmann. 

"Μετά τον υβριδισμό, θα περιμένουμε να δούμε τι άλλο μπορούμε να προσφέρουμε στα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης για το διάστημα πέρα του 2030," ανέφερε.

"Μία πιθανότητα θα ήταν να διατηρήσουμε ζωντανά τα οχήματα κινητήρων καύσης μέσω συνθετικών καυσίμων."

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τον προηγούμενο μήνα, ο Winkelmann είπε πως η εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει το πρώτος πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της στο τέλος της δεκαετίας, γεγονός που τονίζει την προσεκτική προσέγγιση της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το προηγούμενο έτος, πηγές ήθελαν την εταιρεία να παρουσιάσει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της στα μέσα της δεκαετίας. Με τις πρόσφατες δηλώσεις του, ο διευθύνων σύμβουλος της Lamborghini διέψευσε αυτές τις πληροφορίες.

Η Lamborghini, μαζί με κρίσιμους ανταγωνιστές όπως τη Ferrari (δείτε το καλύτερο μοντέλο της εδώ), την Aston Martin Lagonda και τη McLaren, μονομαχούν για το πως θα μετακινηθούν στην υιοθέτηση μπαταριών, χωρίς φυσικά να χάσουν την υψηλή απόδοση, η οποία 'δικαιολογεί' την ιδιαίτερη τιμή των αυτοκινήτων τους

Η Αλλαγή Στον Κόσμο των Supercar

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο εξηλεκτρισμός των αυτοκινήτων φυσικά δεν θα μπορούσε να μην επηρεάσει και τον κόσμο των supercar. Οι συνέπειες στα υπερπολυτελή αυτοκίνητα όμως, πιθανότατα θα είναι μεγαλύτερες από κάθε άλλο τύπο οχημάτων. Ο σχεδιασμός τους και η απόδοσή τους φαίνεται να μπορεί να επιτευχθεί μόνο με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τουλάχιστον μέχρι και σήμερα. Ως αποτέλεσμα, η μελλοντική τους πορεία είναι άγνωστη. 

Οι Διφορούμενες Απόψεις

Γενικά, υπάρχουν διάφορες απόψεις και κριτικές για την τάση των αυτοκινητοβιομηχανιών να προσανατολίζονται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σύμφωνα με επιστήμονες, η εκπομπή διοξειδίων του άνθρακα δεν θα μειωθεί σημαντικά ακόμη και αν επιτευχθούν οι στόχοι εξηλεκτρισμού των οχημάτων ιδιωτικής χρήσης. 

Έρευνες έχουν δείξει πως τα ιδιωτικά οχήματα είναι υπεύθυνα μόνο για το 7% των παγκόσμιων εκπομπών άνθρακα στην ατμόσφαιρα. Επίσης, πολλοί επικριτές των ηλεκτρικών οχημάτων επιμένουν πως η κατασκευή των μπαταριών τους δεν είναι και η πιο φιλική προς το περιβάλλον διαδικασία. 

Τέλος, οι επιστήμονες ομόφωνα έχουν δηλώσει πως για να δούμε διαφορές στην κλιματική αλλαγή πρέπει να μειωθούν οι πηγές που εκπέμπουν μεγάλα ποσά διοξειδίου του άνθρακα. Τέτοιες πηγές είναι βιομηχανίες, εργοστάσια κλπ.

GALLERY

Lamborghini Will Continue To Build Internal Combustion Engine Vehicles Beyond 2030
Ακολουθήστε το Πενταπόσταγμα στο Google news Google News

ΔΗΜΟΦΙΛΗ